Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Zobrazování živočišných produktů v reklamě
Hamrová, Alžběta ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá strategiemi a technikami, které tvůrci reklam využívají při komunikaci živočišných produktů. Při výzkumu těchto technik jsou pozorovány psychologické vzorce, kterými si společnost racionalizuje konzumaci zvířat a podvědomě si odděluje představu živého zvíře od konečné porce masa na talíři. Tyto vzorce jsou hluboce zakořeněné v tzv. ideologii karnismu, tedy ideologii, ve které je konzumace zvířat považována za etickou a přijatelnou. Navzdory ospravedlňování vykořisťování zvířat jsou zákazníci ve většině případů vůči utrpení zvířat citliví, čemuž tvůrci reklam musí přizpůsobit svou strategii. Způsoby, jakými jsou tyto produkty komunikovány, aby byly společností co nejlépe přijatelné, jsou formou případových studií pozorovány na kampaních Got milk, Vodňanská drůbež a S láskou mléku. Během výzkumu zvolených kampaní práce hovoří o třech klíčových strategiích, které značky při komunikaci živočišných produktů využívají. Identifikovanými strategiemi je celebrity endorsement, antropomorfizace zvířat a idealizace podmínek, ve kterých jsou zvířata chována. Na základě těchto zjištění lze pozorovat, že tvůrci reklam volí strategie, kterými usnadňující zákazníkovi si konzumaci masa racionalizovat, čímž reklamy přispívají k upevňování této profitabilní ideologie karnismu ve společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.