Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Zákaznicky orientovaný marketing stavebního podniku
Slováček, Štěpán ; Budíková, Michaela (oponent) ; Dohnal, Radek (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace stavební společnosti se zaměřením na tvorbu a chápání goodwill. Teoretická část práce popisuje základní pojmy z oblasti trhu, marketingu, goodwill a procesu získávání informací. V praktické části je zhodnocen současný stav stavebního trhu se zohledněním marketingových strategií a s nimi spjatou tvorbu a udržování goodwill. Následně jsou předloženy návrhy postupů pro posílení goodwill zkoumaných společností.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.