Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 

Warning: Requested record does not seem to exist.
Návrh změn marketingové komunikace konkrétní společnosti
Svoboda, Jakub ; Schüller, David (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou marketingové komunikace retailové části společnosti Cyklospeciality s.r.o., operující na trhu s cyklistickým vybavením. První část práce se věnuje teoretickým poznatkům marketingového mixu, zaměřeném na komunikaci se zákazníky. Ve druhé, analytické části práce je představena společnost, její obchodní situace a na základě teoretických východisek proveden marketingový výzkum současného stavu komunikační koncepce společnosti. Na základě výsledků jsou navrhnuta doporučení pro úpravu komunikačního mixu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.