Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh obytné zóny v obci Vendryně
Misiarzová, Vendula ; Moravec, Karel (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je variantní řešení obytné zóny. V prvé řadě rozmístění parcel na vymezené ploše a v druhé řadě vyřešení dopravní infrastruktury včetně parkovacích a odstavných stání. Pro vymezenou plochu byly navrženy tři varianty řešení obytné zóny. Dle multikriteriální analýzy byla vybrána jedna nejvhodnější varianta, pro kterou byl dále zpracován podélný profil a vzorové příčné řezy.
Ulice Antonína Macka v Brně
Kubík, Peter ; Pěknica, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce ulice Antonína Macka v Brně. Ulice se nachází v městské části Brno-Královo Pole. V současné době vede středem ulice vysoký násyp, který dříve sloužil pro vlečky. V dnešní době, se už nepoužívá, a proto v rámci rekonstrukce bude násyp upraven. Stávající ulice Antonína Macka je jednosměrná. Pro zkvalitnění místní dopravy, jsem ulici navrhl jako obousměrně průjezdnou. Také je zde vystavěn příliš dlouhý přechod pro chodce, který při rekonstrukci bude upraven, pro větší bezpečnost chodců dle příslušných norem. Při návrhu rekonstrukce jsem se zaměřil, na zvýšení počtu parkovacích míst ve výše zmíněné ulici. Důležitou součástí práce, bylo také napojení se na stávající okružní křižovatku, která se napojuje na ulici Sportovní. Uvažované byly 3 varianty řešení z kterých se nakonec vybrala jedna na podrobnější zpracování.
Řešení statické dopravy na sidlišti Bažantnice v Hodoníně
Špačková, Eliška ; Froněk, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením stávajícího stavu statické dopravy na sídlišti Bažantnice v Hodoníně. Stanovením potřebného počtu odstavných a parkovacích stání dle ČSN 73 6110 a ČSN 73 6110/Z1. V druhé části se práce zabývá návrhem možných úprav místních komunikací. Cílem je navýšení počtu odstavných a parkovacích stání v lokalitě. Pro zklidnění dopravy je nově navržena obytná zóna a zóna tempo 30.
Návrh obytné zóny v Říčanech u Brna
Hojný, David ; Klepáček, Josef (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem práce je variantní řešení obytné zóny. V prvním případě je kladen důraz na ekonomické hledisko s ohledem na zábor území stavebními parcelami v poměru k místním komunikacím. Ve druhé studii je největší váha kladena na estetické hledisko a architektonické ztvárnění. Třetí situace je pojata jako možný kompromis mezi příznivou cenou a architektonickým ztvárněním. Ve všech případech je provedena architektonická studie situačních výkresů. Dle multikriteriální analýzy byla varianta RASTR vybrána jako nejvhodnější a dále u ní je proveden výpočet parkovacích a odstavných míst, výškové řešení a charakteristické a vzorové příčné řezy.
Studie nám. Osvobození v Lysicích
Zaikin, Danil ; Rambousek, Martin (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce se formou studie zabývá návrhem okolí náměstí Osvobození v Lysicích včetně přilehlých křižovatek. Na základě naměřených hodnot, které byly získány z dopravního průzkumu, posouzení nehodovosti a fotodokumentace, byly provedeny 3 návrhy variant. Jedna varianta byla rozpracovaná podrobněji. Všechny tři varianty řeší zklidnění rozlehlé křižovatky mezi hlavní silnicí II/376 a vedlejšími silnicemi (silnice III/3769 a účelová komunikace). Ve všech variantách byl proveden návrh několik typů odstavných a parkovacích stání. V přilehlém okolí náměstí Osvobození se nachází velké množství rodinných domů. Na severní straně náměstí je restaurace s hotelem a na východní straně se nachází pošta. Z těchto důvodů byl navržen největší počet parkovacích a odstavných míst v tomto prostoru blízko náměstí. V rámci projektu byla řešena doprava pro chodce a chodce s omezenou schopnosti pochybu.
Studie úprav místních komunikací v obci Ostrožská Lhota
Indruchová, Sára ; Smělý, Martin (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší úpravy místních komunikací v obci Ostrožská Lhota, která se nachází v okresu Uherské Hradiště. Ve formě studie jsou zpracovány varianty řešení úprav ulic Býčiny, Burešín a Lánka. Předmětem práce je usměrnění a zklidnění dopravy na místních komunikacích. Hlavním cílem je vyřešení statické dopravy na ulici Býčiny a druhým cílem je zpřehlednění napojení místních komunikací Burešín a Lánka na silnici III/4954.
Řešení statické dopravy v Uherském Ostrohu na ulicích Rybáře, Svobodova, Dlouhá
Pěček, Lukáš ; Kučera, Pavel (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je zpracování dokumentace pro řešení statické dopravy v intravilánu obce Uherský Ostroh na ulicích Rybáře, Svobodova, Dlouhá, z důvodu nedostatku parkovacích míst ve stávajícím stavu. Součástí dokumentace je také řešení cyklistické dopravy na cyklotrase „Moravská stezka, Uherskohradišťská“ s číselným označením 47 a celkové zklidnění dopravy na řešených ulicích.
Přestavba třídy Generála Píky v Brně
Zádrapa, Jan ; Holcner, Petr (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním dopravní studie pro lokalitu třídy Generála Píky, která reaguje na vznik objemové studie pro přilehlou rozvojovou oblast. Návrh se zaměřuje na zklidnění provozu na třídě a napojení nové zástavby s ohledem na všechny módy dopravy.
Studie úprav místních komunikací v obci Ostrožská Lhota
Indruchová, Sára ; Smělý, Martin (oponent) ; Kosňovský, Michal (vedoucí práce)
Bakalářská práce řeší úpravy místních komunikací v obci Ostrožská Lhota, která se nachází v okresu Uherské Hradiště. Ve formě studie jsou zpracovány varianty řešení úprav ulic Býčiny, Burešín a Lánka. Předmětem práce je usměrnění a zklidnění dopravy na místních komunikacích. Hlavním cílem je vyřešení statické dopravy na ulici Býčiny a druhým cílem je zpřehlednění napojení místních komunikací Burešín a Lánka na silnici III/4954.
Ulice Antonína Macka v Brně
Kubík, Peter ; Pěknica, Martin (oponent) ; Všetečka, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce ulice Antonína Macka v Brně. Ulice se nachází v městské části Brno-Královo Pole. V současné době vede středem ulice vysoký násyp, který dříve sloužil pro vlečky. V dnešní době, se už nepoužívá, a proto v rámci rekonstrukce bude násyp upraven. Stávající ulice Antonína Macka je jednosměrná. Pro zkvalitnění místní dopravy, jsem ulici navrhl jako obousměrně průjezdnou. Také je zde vystavěn příliš dlouhý přechod pro chodce, který při rekonstrukci bude upraven, pro větší bezpečnost chodců dle příslušných norem. Při návrhu rekonstrukce jsem se zaměřil, na zvýšení počtu parkovacích míst ve výše zmíněné ulici. Důležitou součástí práce, bylo také napojení se na stávající okružní křižovatku, která se napojuje na ulici Sportovní. Uvažované byly 3 varianty řešení z kterých se nakonec vybrala jedna na podrobnější zpracování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.