Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Platforma pro podporu interaktivity ve výuce
Hofman, Dominik ; Bidlo, Michal (oponent) ; Mrázek, Vojtěch (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj systému pro podporu interaktivity mezi posluchači a prezentujícími, klade si za cíl zvýšit míru zapojení pošluchačů a udržet tak jejich pozornost. Hlavním cílem práce je navrhnout a implementovat systém pro podporu výuky IT orientovaných kurzů, přičemž klíčovým prvkem bude možnost vkládání a editace programového kódu. Platforma je realizována formou progresivní webové aplikace. Aplikace dokáže ověřit geolokaci uživatele, tedy zda je posluchač přítomen na fakultě informatiky VUT. Prezentující vytvoří kvíz s otázkami a správnými odpověďmi - tím je vygenerován přístupový kód ke kvízu. Posluchači se pomocí tohoto kódu připojí ke kvízu a~čekají na jeho zahájení. Poté se uživatelům vždy již postupně zobrazují otázky s~jednotlivými odpověďmi, ze kterých posluchač vybírá ty správné. Přednášející si po skončení kvízu dokáže zobrazit jeho detailní statistiky. Práce dále zahrnuje ověření funkčnosti implementace a hodnocení jejich parametrů z~hlediska funkčních i nefunkčních požadavků. Pro vyhodnocení výsledků je využito dotazníkového šetření, které poskytuje informace o přívětivosti uživatelského prostředí a spokojeností s aplikací.
Interaktivní grafické prostředí pro vizualizaci penetračního testování
Klampár, Roman ; Martinásek, Zdeněk (oponent) ; Lieskovan, Tomáš (vedoucí práce)
Táto diplomová práca sa zaoberá návrhom, vývojom a implementáciou interaktívneho grafického prostredia na podporu penetračného testovania. V teoretickej časti sú popísané základné koncepty penetračného testovania, predstavenie platformy Penterep a~technológie použité pri vývoji, ako sú Vue 3, TypeScript a D3.js. Praktická časť sa zameriava na návrh dátovej štruktúry a architektúry, ako aj implementáciu sieťového grafu s interaktivitou vrátane drag and drop, zoom a panoramatického posunu. Implementované riešenie umožňuje manipuláciu s~grafom a jeho dátami, čím je možné meniť štruktúru grafu. Výsledkom práce je balíček určený na flexibilnú integráciu do existujúcich projektov, ako je platforma Penterep, do ktorej bolo riešenie tiež integrované. Práca taktiež analyzuje výkon vykresľovania grafov pomocou HTML5 Canvas a SVG. Testovanie sledovalo čas vykreslenia, FPS a využitie pamäte pri rôznych veľkostiach grafov. Výsledky ukazujú, že HTML5 Canvas je výkonnejší pri väčšom množstve dát. Cieľom práce je zvýšiť efektivitu penetračného testovania, znížiť časovú náročnosť a~zjednodušiť potrebné procesy v~porovnaní s~aktuálne dostupnými nástrojmi.
Webový editor pro jazyk SPARQL
Paulovič, Daniel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť webový editor pre dotazovací jazyk SPARQL ako komponentu v javascriptovom frameworku Vue.js a webovú aplikáciu využívajúcu túto komponentu pre dotazovanie sa nad SPARQL endpointami. V riešení editoru bola využitá knižnica CodeMirror a knižnica PrimeVue pre prácu s užívateľským rozhraním. Vytvorené riešenie poskytuje voľne dostupnú komponentu ako npm package. Prínosom tejto práce je ľahko importovateľný editor s množstvom funkcií pre uľahčenie práce s písaním dotazov.
Webový editor pro jazyk SPARQL
Paulovič, Daniel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je vytvoriť webový editor pre dotazovací jazyk SPARQL ako komponentu v javascriptovom frameworku Vue.js a webovú aplikáciu využívajúcu túto komponentu pre dotazovanie sa nad SPARQL endpointami. V riešení editoru bola využitá knižnica CodeMirror a knižnica PrimeVue pre prácu s užívateľským rozhraním. Vytvorené riešenie poskytuje voľne dostupnú komponentu ako npm package. Prínosom tejto práce je ľahko importovateľný editor s množstvom funkcií pre uľahčenie práce s písaním dotazov.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.