Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza sortimentu EVONA a.s.
Švadlenková, Veronika ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu produktového portfolia výrobní společnosti EVONA a.s. Cílem práce je analýza sortimentu spodního prádla, termoprádla a punčochového zboží a následné navrhnutí optimalizačních opatření. Teoretická část je věnována metodám zaměřujících se na analýzu marketingového okolí a výrobkového mixu. V praktické části interní data společnosti EVONA a.s. posloužila k analýze sortimentu pomocí matice Boston Consulting Group a matice General Electric Business. Pro dokreslení situace bylo provedeno vlastní dotazníkové šetření, které dopomohlo k závěrečným doporučením v oblasti sortimentu.
Optimalizace sortimentu ve firmě Pfanner
Juračková, Lucie ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Šťastný, Mojmír (oponent)
Diplomová práce se zabývá analýzou výrobkového mixu společnosti Pfanner, spol. s r.o, která na český trh dodává ovocné nápoje a další potravinářské zboží. Analýza je provedena na základě několika hledisek: vývoj prodeje jednotlivých produktů jak z hodnotového, tak objemového vyjádření, rentability, efektivnosti a funkce výrobků v rámci sortimentu. Na základě těchto analýz je provedeno celkové hodnocení a doporučení vedoucí ke zvýšení efektivnoti firmy Pfanner, spol. s r.o.
Marketingový mix vybrané firmy
Čapek, Michal ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Lenk, Jiří (oponent)
Tématické zaměření práce je marketing malých a středních firem. Práce se zabývá konkrétní malou firmou, která se aktuálně potýká s odlivem zákazníků a poklesem tržeb. Autor analyzuje marketingový mix firmy a v něm hledá možné příčiny nepříznivého stavu. Použití nástrojů MM hodnotí a navrhuje možné změny, které by firmě pomohly oživit zájem zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.