Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Současný knižní trh. Terénní anketní šetření mezi knihkupci i zákazníky a závěry z něho
Kubecová, Lucie ; Hník, Ondřej (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapovat současný český knižní trh a na pozadí běžně dostupných dat prezentovat závěry mých anketních šetření. Práce se dále opírá o statistické údaje a o informace, které mi poskytli reprezentanti českého knižního trhu. Po uvedení do tématu rokem 1989, který je považován za významný mezník, od jehož počátku datujeme knižní současnost, se věnuje struktuře knižního trhu v letech 2001 až 2010, aktuálnímu problému knižního trhu, kterým je zvýšení DPH na knihy a novému způsobu ve čtení, jimiž jsou elektronické knihy. Práci také obohatily rozhovory se dvěma stále tvořícími českými autory, kteří mimo jiné vyjádřili i svůj názor na současný knižní trh.
Kniha a ostatní média v mateřské škole
Škarková, Martina ; Klumparová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Hník, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o knize jako médiu a jejím srovnání s ostatními dostupnými médii v mateřských školách v České republice. V první části práce jsou definována média a kniha ve vztahu k dítěti předškolního věku. Následně na tuto teoretickou část navazují výzkumná šetření prováděná v mateřských školách, která jsou zaměřena na názory učitelek mateřských škol, rodičů a dětí. V závěrečné části je popsán projekt, jak se dá kniha využít při práci v mateřské škole.
Kniha, její historie a využití knižní tvorby ve výchově
Augustin, Jaroslav ; Hybner, Jan (vedoucí práce) ; Raudenský, Martin (oponent)
Záměrem mé bakalářské práce je čtenáři přiblížit historii knihy jakožto nosiče veškerého vědění našich předků, kteří se prostřednictvím tohoto média snažili zachovat své vědomosti, a ty následně předávat svým potomkům. Nejednalo se pouze o technické vědomosti, které by následujícím generacím usnadnili život, ale také o duševní vlastnictví, o myšlenky velkých myslitelů nejen z dob starého Řecka, ale i z dob pozdějších. Jedním z cílů je přiblížit i nezaujatému čtenáři historii knihy od dob našich předků až po současnost. Vždyť každý vášnivý čtenář dříve nebo později začne přemýšlet o tom, kdy vznikla první kniha a jak vypadal ten člověk, který ji přivedl na svět. Zda se jednalo o učence nebo jen obyčejného člověka, který svázal několik popsaných stran dohromady. A jak bude kniha ve svém vývoji pokračovat? Klasickou knihu, jak ji známe již od nepaměti, začíná bohužel vytlačovat fenomén knihy elektronické. Ta se však svým uměleckým zpracováním těžko může rovnat knize klasické, ještě tiskařskou barvou vonící. Kniha není tvořena jen svým obsahem, ale zároveň je i uměleckým dílem. To platilo zejména v období středověku, kdy byly knihy skutečně spíše uměleckými díly. Na jejich výrobě se podílelo několik řemeslníků a umělců a výroba takové knihy trvala několik měsíců, ba i let. Cílem bakalářské práce je...
Současný knižní trh. Terénní anketní šetření mezi knihkupci i zákazníky a závěry z něho
Kubecová, Lucie ; Hník, Ondřej (vedoucí práce) ; Hausenblas, Ondřej (oponent)
Cílem bakalářské práce je zmapovat současný český knižní trh a na pozadí běžně dostupných dat prezentovat závěry mých anketních šetření. Práce se dále opírá o statistické údaje a o informace, které mi poskytli reprezentanti českého knižního trhu. Po uvedení do tématu rokem 1989, který je považován za významný mezník, od jehož počátku datujeme knižní současnost, se věnuje struktuře knižního trhu v letech 2001 až 2010, aktuálnímu problému knižního trhu, kterým je zvýšení DPH na knihy a novému způsobu ve čtení, jimiž jsou elektronické knihy. Práci také obohatily rozhovory se dvěma stále tvořícími českými autory, kteří mimo jiné vyjádřili i svůj názor na současný knižní trh.
Kniha a ostatní média v mateřské škole
Škarková, Martina ; Klumparová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Hník, Ondřej (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o knize jako médiu a jejím srovnání s ostatními dostupnými médii v mateřských školách v České republice. V první části práce jsou definována média a kniha ve vztahu k dítěti předškolního věku. Následně na tuto teoretickou část navazují výzkumná šetření prováděná v mateřských školách, která jsou zaměřena na názory učitelek mateřských škol, rodičů a dětí. V závěrečné části je popsán projekt, jak se dá kniha využít při práci v mateřské škole.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.