Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výuka cizího jazyka v primární škole
Krejčíková, Marcela ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Práce pojednává o didaktice cizích jazyků v primární škole v českém, anglickém a německém prostředí, zahrnuje shrnutí současných základních poznatků didaktiky cizích jazyků obecně jak v českém, anglickém i německém prostředí. Následně je v práci prezentováno a analyzováno skutečné využívání didaktických metod výuky cizích jazyků v české primární škole v současnosti. Závěrem práce jsou vyvozena další doporučení pro případný vhodný budoucí rozvoj didaktiky cizích jazyků v české primární škole i na základě výzkumu v terénu.
Analýza zapojení zahraničních dobrovolníků do hodin anglického jazyka na vybrané základní škole
Medwell, Gabriela ; Duschinská, Karolina (vedoucí práce) ; Kovaříková, Miroslava (oponent)
S rostoucí mezinárodní spoluprací, multikulturní provázaností a obecně zlepšující se sociální situací v Evropě roste množství mezinárodních dobrovolnických činností. Mnoho už bylo napsáno o motivaci k takovým činnostem i všeobecnému vnímaní potřebnosti pomoci druhým jakožto prvku rozvinuté občanské společnosti, ale dosud nebylo důkladně popsáno, jak dlouhodobou mezinárodní dobrovolnickou zkušenost vnímají samotní dobrovolníci. Tato diplomová práce je kvalitativní případovou studií, analyzující prožívání dobrovolnictví šesti zahraničních dobrovolníků ze zemí Evropské unie i mimo Evropskou unii. Zkoumání jejich názorů a postojů ukazuje, jak v souvislosti s těmito názory hodnotí zisky a ztráty v rámci dobrovolnické zkušenosti. V triangulaci k pohledu dobrovolníků je analyzován i pohled všech zapojených žáků a pedagogů. Prožívání dobrovolníků je zkoumáno na podkladě polostrukturovaných rozhovorů, sémantického diferenciálu, časových os a jejich autorských produktů. Ke zjištění pohledu žáků posloužila dvě anonymní dotazníková šetření s žáky, kteří se s dobrovolníky pravidelně setkávali. Pohled zapojených pedagogů byl zkoumán rovněž formou dotazníkového šetření. Oba dotazníky byly sestaveny za použití Likertovy škály, do dotazníků pro pedagogy byly navíc zařazeny otevřené otázky. Provedeným výzkumem jsem...
Výuka cizího jazyka v primární škole
Krejčíková, Marcela ; Stará, Jana (vedoucí práce) ; Kargerová, Jana (oponent)
Práce pojednává o didaktice cizích jazyků v primární škole v českém, anglickém a německém prostředí, zahrnuje shrnutí současných základních poznatků didaktiky cizích jazyků obecně jak v českém, anglickém i německém prostředí. Následně je v práci prezentováno a analyzováno skutečné využívání didaktických metod výuky cizích jazyků v české primární škole v současnosti. Závěrem práce jsou vyvozena další doporučení pro případný vhodný budoucí rozvoj didaktiky cizích jazyků v české primární škole i na základě výzkumu v terénu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.