Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Houghova transformace pro detekci čar
Leikep, Bořek ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím Houghovi transformace pro detekci čar. Teoreticky se dotýká také detekce kružnic a složitějších útvarů. Cílem práce je zhodnotit implementaci detekce čar v jazyce C# na platformě Microsoft .NET z hlediska především časové náročnosti. Práce obsahuje návrh a popis implementace programu Detektor, který je její součástí.
Tensory a jejich aplikace v geometrii a mechanice
Kunz, Daniel ; Kureš, Miroslav (oponent) ; Tomáš, Jiří (vedoucí práce)
V této práci popisuji konstrukci tenzorové algebry a následné využití této zajímavé struktury pro popis zakřivených ploch. Této struktury se dá využít v geometrii nebo například v mechanice. Důraz je kladen na jasnou konstrukci, a navíc pokud je možnost zachovat visuální představu o daném problému. Hlavním úkolem této práce bylo seznámit se s tenzorovou algebrou a její konstrukcí a následně ji využít na příkladech z fyziky a mechaniky.
Experimentální analýza proudu vzduchu z vyústky přístrojové desky osobního vozu s využitím kouřové metody a návrh hodnocení kvality vyústky
Krška, Lukáš ; Šedivý, Petr (oponent) ; Jedelský, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce byla analýza proudu vzduchu z pravé vyústky s použitím kouřové metody a nalezení řešení, jak je aplikovat. Dalším úkolem bylo vytvoření metodiky pro zjištění dolního a horního úhlu mezního vertikálního směrování, úhlů vybočení (ß) a sklonu (?) proudu vzduchu. Experiment byl veden tak, aby se přiblížil co nejvíce reálným podmínkám ve vozidle. Po sestavení tratě s ofukovačem (vyústkou) v laboratoři a určení souřadného systému vozu byl proud vzduchu podroben vizualizaci v pěti polohách nastavených lamel. K vizualizaci byla použita technika pro zvolenou kouřovou metodu. Využili jsme světelnou rovinu s vlastním souřadným systémem, generátor kouře pro zviditelnění vystupujícího proudu vzduchu a fotoaparát pro vytvoření snímků. Výzkumem jsme našli horní a dolní mezní nastavení u specifického zavírání horizontálních lamel ofukovače. Nalezli jsme vzájemnou analogii mezi použitou experimentální tratí a realitou ve voze. Získali jsme úhly vybočení (ß) a úhly sklonu (?) ve světelné rovině a po přepočtu i v souřadném systému vozu pro všech pět poloh lamel. Na základě dosažených hodnot bylo provedeno hodnocení daného ofukovače.
Zobrazení výškového profilu trasy na veřejném GISu
Doubal, Štěpán ; Šilhavá, Jana (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského skriptu pro GreaseMonkey (rozšíření pro Firefox), který umožňuje zobrazení výškového prifilu zadané trasy. Trasa je zadána za použití nástrojů veřejného GISu www.mapy.cz. Skript získá souřadnice z DOM struktury webové stránky, ty pak dále zpracovává a zobrazí výškový profil dané trasy. Vykreslení profilu je realizováno za pomocí služby serveru http://www.heywhatsthat.com/profiler.html [2] nebo podpůrného webu www.profile.hy.cz. Tento web byl vytvořen pro účely bakalářské práce. Umožňuje vykreslování výškového profilu v JavaScriptu za pomocí API www.vyskopis.cz [4].
Tensory a jejich aplikace v geometrii a mechanice
Kunz, Daniel ; Kureš, Miroslav (oponent) ; Tomáš, Jiří (vedoucí práce)
V této práci popisuji konstrukci tenzorové algebry a následné využití této zajímavé struktury pro popis zakřivených ploch. Této struktury se dá využít v geometrii nebo například v mechanice. Důraz je kladen na jasnou konstrukci, a navíc pokud je možnost zachovat visuální představu o daném problému. Hlavním úkolem této práce bylo seznámit se s tenzorovou algebrou a její konstrukcí a následně ji využít na příkladech z fyziky a mechaniky.
Zobrazení výškového profilu trasy na veřejném GISu
Doubal, Štěpán ; Šilhavá, Jana (oponent) ; Fapšo, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací uživatelského skriptu pro GreaseMonkey (rozšíření pro Firefox), který umožňuje zobrazení výškového prifilu zadané trasy. Trasa je zadána za použití nástrojů veřejného GISu www.mapy.cz. Skript získá souřadnice z DOM struktury webové stránky, ty pak dále zpracovává a zobrazí výškový profil dané trasy. Vykreslení profilu je realizováno za pomocí služby serveru http://www.heywhatsthat.com/profiler.html [2] nebo podpůrného webu www.profile.hy.cz. Tento web byl vytvořen pro účely bakalářské práce. Umožňuje vykreslování výškového profilu v JavaScriptu za pomocí API www.vyskopis.cz [4].
Houghova transformace pro detekci čar
Leikep, Bořek ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím Houghovi transformace pro detekci čar. Teoreticky se dotýká také detekce kružnic a složitějších útvarů. Cílem práce je zhodnotit implementaci detekce čar v jazyce C# na platformě Microsoft .NET z hlediska především časové náročnosti. Práce obsahuje návrh a popis implementace programu Detektor, který je její součástí.
Experimentální analýza proudu vzduchu z vyústky přístrojové desky osobního vozu s využitím kouřové metody a návrh hodnocení kvality vyústky
Krška, Lukáš ; Šedivý, Petr (oponent) ; Jedelský, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce byla analýza proudu vzduchu z pravé vyústky s použitím kouřové metody a nalezení řešení, jak je aplikovat. Dalším úkolem bylo vytvoření metodiky pro zjištění dolního a horního úhlu mezního vertikálního směrování, úhlů vybočení (ß) a sklonu (?) proudu vzduchu. Experiment byl veden tak, aby se přiblížil co nejvíce reálným podmínkám ve vozidle. Po sestavení tratě s ofukovačem (vyústkou) v laboratoři a určení souřadného systému vozu byl proud vzduchu podroben vizualizaci v pěti polohách nastavených lamel. K vizualizaci byla použita technika pro zvolenou kouřovou metodu. Využili jsme světelnou rovinu s vlastním souřadným systémem, generátor kouře pro zviditelnění vystupujícího proudu vzduchu a fotoaparát pro vytvoření snímků. Výzkumem jsme našli horní a dolní mezní nastavení u specifického zavírání horizontálních lamel ofukovače. Nalezli jsme vzájemnou analogii mezi použitou experimentální tratí a realitou ve voze. Získali jsme úhly vybočení (ß) a úhly sklonu (?) ve světelné rovině a po přepočtu i v souřadném systému vozu pro všech pět poloh lamel. Na základě dosažených hodnot bylo provedeno hodnocení daného ofukovače.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.