Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Výživa žen v průběhu těhotenství: potřeby, znalosti, informovanost a reálné využití poznatků
Pelánová, Natálie ; Starnovská, Tamara (vedoucí práce) ; Tomešová, Jitka (oponent)
Těhotenství je zásadní období v životě ženy, kdy dochází k mnoha tělesným i psychickým změnám. Žena musí myslet nejen na sebe a zohledňovat, co je nejlepší pro ní a její dítě. Pomocí nutričně bohaté stravy je možné ovlivnit zdraví plodu až do daleké budoucnosti. Tato bakalářská práce se zabývá výživou těhotných žen, jejich potřebami, informovaností a využitím získaných poznatků. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V první části rozebírám teoretické znalosti o těhotenství, příjmu energie a stravě v těhotenství. V druhé části probíhá vyhodnocení formou dotazníkového šetření, kdy bylo získáno 196 dotazníků. Dotazník zahrnuje otázky na informovanost žen a jejich zdroje, stravování, doplňky stravy, pitný režim a rizikové složky potravy. Cílem této práce bylo zjistit, jaké má těhotné tělo potřeby, jaké mají gravidní ženy znalosti, zda se cítí dostatečně informovány, kde primárně informace o výživě získávají a jak je poté využijí. Při vyhodnocení hypotéz byly některé potvrzeny a jiné vyvráceny. Hypotéza ohledně toho, zda jsou ženy dostatečně informovány, byla bohužel vyvrácena, jelikož většina žen takový pocit neměla. Další hypotéza ohledně primárního využívání internetu jako zdroje informací byla potvrzena a další potvrzenou hypotézou bylo užívání doplňků stravy u většiny těhotných žen. Závěrem...
Podnikatelský plán na založení e-shopu a kamenného obchodu s výživou pro sportovce.
Mazochová, Lenka ; Zadražilová, Dana (vedoucí práce) ; Zadražil, Václav (oponent)
Cílem této práce je vyhodnotit, zda je podnikatelský plán na založení e-shopu a kamenného obchodu realizovatelný a ekonomicky udržitelný. E-shop a kamenný obchod se bude zabývat prodejem výživy pro sportovce, především tzv. expediční stravy. V teoretické části je uvedena podstata podnikatelského plánu. Následuje praktická část kde je shrnut produkt, provedena analýza konkurence a dodavatelů, detaily o založení a struktuře společnosti, zároveň jsou uvedeny cíle a vize společnosti, následuje marketing, finanční plán, analýza rizik se SWOT analýzou. Vše je na závěr vyhodnoceno.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.