Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,904 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Internetová reklama z pohledu práva a marketingu
Skyvová, Barbora
Skyvová, B. Internetová reklama z pohledu práva a marketingu. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Cílem této bakalářské práce je vytvoření doporučující metodiky pro zhotovitele internetové reklamy z pohledu práva a marketingu. Proto práce přináší přehled právní úpravy reklamy v České republice a vymezení reklamních pojmů i druhů reklamy. Dále jsou obecné poznatky aplikovány na reklamu na internetu a je rozebráno financování internetové reklamy. Metodika se zaměřuje na několik oblastí, v nichž dochází k rozporu s právem a pomocí praktických příkladů je prezentováno porušení právních norem. Marketingová doporučení zahrnují nástroje pro marketing ve vyhledávačích a další.
Právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu
Rak, Tomáš
Tato bakalářská práce je zaměřena na právní aspekty propagace zboží a služeb na internetu. Součástí práce je popis reklamy jako takové a následně veškerých metod, které se v současné době v rámci internetového marketingu využívají a možnosti jejich financování. Dále se bakalářské práce věnuje veřejnoprávním a soukromoprávním aspektům regulace reklamy, spolu se samoregulací a popisem orgánů dozoru nad reklamou. V návaznosti na teoretický popis internetové reklamy a její regulace je vytvořen návrh internetového marketingu pro konkrétní brněnskou společnost působící čistě na internetu.
Možnosti využití internetových technologií pro propagaci firmy Pavel Vencl -- truhlářství
Venclová, Markéta
Tato bakalářská práce pojednává o možnostech propagace firmy Pavel Vencl -- truhlářství na Internetu. V úvodní části práce je zpracována literární rešerše. Následuje kapitola věnovaná pojmům týkajících se Internetu obecně, pojmům z oblasti internetového marketingu a nástrojům, které nabízí. Návrhová část práce obsahuje návrh podoby webových stránek firmy, a to na základě poznatků, získaných zpracováním teoretické části práce a v souladu s požadavky zákazníka, které byly zjištěny dotazníkovým šetřením. To obsahovalo i otázky týkající se chování spotřebitele na Internetu, jejichž výsledky byly brány v potaz při návrhu dalších možností propagace truhlářství online. Všechna navržená řešení byla následně zhodnocena.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,904 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.