Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Předpjatý most číslo 209 přes rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Mareček, Tomáš ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práca rieši návrh mostu pre prevedenie komunikácie druhej triedy S7,5 cez rýchlostnú komunikáciu R2 na Slovensku. Z troch navrhnutých variánt je pre podrobnú analýzu spracovaná varianta jednokomorovej konštrukcie. V pozdĺžnom smere je konštrukcia navrhnutá ako spojitá o troch poliach. Rozpätie jednotlivých polí je 23,1 + 33,0 + 23,1 m. Podrobný návrh nosnej konštrukcie z predpätého betónu vybranej varianty mostu je spracovaný podľa medzných stavov vrátane zohľadnenia vplyvu postupnej výstavby mostu. Ďalej je vypracovaný statický výpočet a spracovaná prehľadná výkresová dokumentácia a vizualizácia mostu.
Dálniční most přes široké údolí
Mertová, Eliška ; Smejkal, Ing David (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout několik variant možného přemostění daného širokého a hlubokého údolí. Po zhodnocení bylo jako optimální řešení zvoleno vedení dálnice na jediné široké nosné konstrukci tvořené komorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami podepíranými šikmými prutovými vzpěrami. Nosná konstrukce z dodatečně předpjatého betonu bude postupně vysouvána a podepřena jednosloupovými podpěrami v ose dálnice. Práce se skládá z podrobného návrhu této preferované varianty, který je proveden podle mezních stavů únosnosti a použitelnosti včetně zahrnutí vlivu fází výstavby mostu danou technologií vysouváním na jeho návrh.
Předpjatý most na rychlostní komunikaci
Juřenčáková, Jana ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikaci přes ploché údolí Vsetínské Bečvy mezi městy Valašské Meziříčí a Vsetín. Pro každý směr komunikace je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze pravá nosná konstrukce s větší šířkou nosné konstrukce. Ze dvou vypracovaných variant je vybrána varianta dodatečně předpjatého jednokomorového nosníku o třech polích s rozpětími 48,0 + 65,0 + 48,0 m. Pro vybranou variantu jednokomorového nosníku byly dále vypracovány dvě varianty výstavby mostu. Výsledná varianta je posouzena podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový a deskostěnový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Návrh ocelového železničního mostu s dolní mostovkou přes dálnici D35
Žáček, Libor ; Marván, David (oponent) ; Nečesal, Petr (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je návrh a posouzení ocelového mostu přes dálnici D35 v úseku Opatovec – Staré Město, na stávajícím železničním traťovém úseku 017 Česká Třebová – Dzbel. Jedná se o jednokolejný most o jednom poli (prostý nosník). Most je navržen jako hlavní nosník ze svařovaného I profilu, vyztužen příhradovou konstrukcí (Prostasův nosník). Mostovka je navržena ortotropní, tvořena mostovkovým plechem, podélnými a příčnými výztuhami. Konstrukce je navržena s oceli S355. Teoretické rozpětí mostu je 37,1 m. celková délka ocelové konstrukce je 38,02 m. Příčná vzdálenost mezi hlavními nosníky je 5,8 m. Volná šířka na mostě je 5,3 m. výška hlavního nosníku uprostřed rozpětí je 5,0 m. Konstrukce je osazena na čtyřech hrncových ložiscích umístěných na opěrách Pro posouzení konstrukce a určení vnitřních sil byl vytvořen model konstrukce v programu Dlubal RFEM 5.31. Hlavní nosníky jsou modelovány jako pruty. Mostovkový plech, příčné výztuhy a podélné výztuhy jsou modelovány jako deskostěnové prvky.
Statická a modální analýza mostní konstrukce
Turková, Martina ; Nevařil, Aleš (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Předkládaná práce vychází ze statického výpočtu firmy Dopravoprojekt Ostrava spol. s.r.o., který byl použit pro dimenzování šikmého mostu ev. č. 433 27–3, v Popůvkách, okres Přerov. Prutový model, vytažený ze statického výpočtu a řešený softwarem Nexis 32, sloužil jako podklad. Cílem práce bylo sestrojit identický prutový model, zpřesňující deskostěnový model a provést statickou a modální analýzu. Veškeré kalkulace byly počítány v programu Dlubal RFEM 5.01.
Statická analýza železničního mostu
Bureš, Vojtěch ; Martinásek, Josef (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá statickou analýzou železničního mostu. Pomocí softwaru AxisVM X6 jsem vytvořil 4 různé modely a porovnal je nejen mezi sebou, ale také s jednoduchými ručními výpočty. Dva modely jsou prutové, třetí je deskostěnový, čtvrtý je také deskostěnový ale s krajní římsou, která ztužuje celou konstrukci. Konstrukce jsou zatíženy ručně spočítaným zatížením dle normy.
Statická analýza železničního mostu
Bureš, Vojtěch ; Martinásek, Josef (oponent) ; Vlk, Zbyněk (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá statickou analýzou železničního mostu. Pomocí softwaru AxisVM X6 jsem vytvořil 4 různé modely a porovnal je nejen mezi sebou, ale také s jednoduchými ručními výpočty. Dva modely jsou prutové, třetí je deskostěnový, čtvrtý je také deskostěnový ale s krajní římsou, která ztužuje celou konstrukci. Konstrukce jsou zatíženy ručně spočítaným zatížením dle normy.
Předpjatý most na rychlostní komunikaci
Juřenčáková, Jana ; Zlatuška, Karel (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem silničního mostu na rychlostní komunikaci přes ploché údolí Vsetínské Bečvy mezi městy Valašské Meziříčí a Vsetín. Pro každý směr komunikace je vybudována samostatná nosná konstrukce, pro práci je uvažována pouze pravá nosná konstrukce s větší šířkou nosné konstrukce. Ze dvou vypracovaných variant je vybrána varianta dodatečně předpjatého jednokomorového nosníku o třech polích s rozpětími 48,0 + 65,0 + 48,0 m. Pro vybranou variantu jednokomorového nosníku byly dále vypracovány dvě varianty výstavby mostu. Výsledná varianta je posouzena podle mezních stavů včetně zohlednění vlivu výstavby na jeho návrh. Statický model nosné konstrukce je proveden jako prutový a deskostěnový. Je zpracován statický výpočet, přehledná výkresová dokumentace a vizualizace mostu.
Dálniční most přes široké údolí
Mertová, Eliška ; Smejkal, Ing David (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo navrhnout několik variant možného přemostění daného širokého a hlubokého údolí. Po zhodnocení bylo jako optimální řešení zvoleno vedení dálnice na jediné široké nosné konstrukci tvořené komorovým nosníkem s velmi vyloženými konzolami podepíranými šikmými prutovými vzpěrami. Nosná konstrukce z dodatečně předpjatého betonu bude postupně vysouvána a podepřena jednosloupovými podpěrami v ose dálnice. Práce se skládá z podrobného návrhu této preferované varianty, který je proveden podle mezních stavů únosnosti a použitelnosti včetně zahrnutí vlivu fází výstavby mostu danou technologií vysouváním na jeho návrh.
Předpjatý most číslo 209 přes rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Mareček, Tomáš ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práca rieši návrh mostu pre prevedenie komunikácie druhej triedy S7,5 cez rýchlostnú komunikáciu R2 na Slovensku. Z troch navrhnutých variánt je pre podrobnú analýzu spracovaná varianta jednokomorovej konštrukcie. V pozdĺžnom smere je konštrukcia navrhnutá ako spojitá o troch poliach. Rozpätie jednotlivých polí je 23,1 + 33,0 + 23,1 m. Podrobný návrh nosnej konštrukcie z predpätého betónu vybranej varianty mostu je spracovaný podľa medzných stavov vrátane zohľadnenia vplyvu postupnej výstavby mostu. Ďalej je vypracovaný statický výpočet a spracovaná prehľadná výkresová dokumentácia a vizualizácia mostu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.