Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Fyzikální simulace ve virtuální realitě
Grünseisen, Vojtěch ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje použití knihoven SDL, OSG a ODE jako nástrojů pro tvorbu her a jejich integraci do herního enginu. Je popsána obecná teorie o detekci kolizí a její role ve fyzikálním enginu. Použité knihovny jsou taktéž popsány. S použitím vyvinutého enginu je vytvořena a řízena demonstrační herní scéna obsahující tělesa pospojovaná ODE Jointy. Obsah scény a ovládání aplikace úmyslně připomíná styl first person shooter her.
Simulace a 3D vizualizace kulečníku
Luner, Radek ; Švub, Miroslav (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce ze zabývá problematikou tvorby simulátoru kulečníku. Vysvětluje základní pojmy z oblasti fyziky nutné při návrhu fyzikálního systému. Popisuje základní schéma obecného simulátoru a jeho implementace.
Fyzikální simulace pro hru pinball
Čermák, Jakub ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit knihovnu pro fyzikální simulaci a pomocí ní vytvořit hru Pinball, na které bude vidět její funkčnost. Ve zprávě jsou popsány problémy a jejich řešení, které se v průběhu návrhu a programování objevily. Mezi těmito problémy lze vyzdvihnout tunelování, detekce a výsledek kolize. Jsou popsány i optimalizace řešení těchto problémů, které bylo možné použít pro naší specifickou knihovnu. Neméně důležité jsou principy, které snižují zátěž výsledné simulace - mezi hlavní lze zařadit správnou volbu mezí, detekce kutálení a uspání pomalu se pohybujících dynamických objektů. 
Fyzikální simulace pro hru pinball
Čermák, Jakub ; Polok, Lukáš (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit knihovnu pro fyzikální simulaci a pomocí ní vytvořit hru Pinball, na které bude vidět její funkčnost. Ve zprávě jsou popsány problémy a jejich řešení, které se v průběhu návrhu a programování objevily. Mezi těmito problémy lze vyzdvihnout tunelování, detekce a výsledek kolize. Jsou popsány i optimalizace řešení těchto problémů, které bylo možné použít pro naší specifickou knihovnu. Neméně důležité jsou principy, které snižují zátěž výsledné simulace - mezi hlavní lze zařadit správnou volbu mezí, detekce kutálení a uspání pomalu se pohybujících dynamických objektů. 
Fyzikální simulace ve virtuální realitě
Grünseisen, Vojtěch ; Navrátil, Jan (oponent) ; Pečiva, Jan (vedoucí práce)
Tato práce popisuje použití knihoven SDL, OSG a ODE jako nástrojů pro tvorbu her a jejich integraci do herního enginu. Je popsána obecná teorie o detekci kolizí a její role ve fyzikálním enginu. Použité knihovny jsou taktéž popsány. S použitím vyvinutého enginu je vytvořena a řízena demonstrační herní scéna obsahující tělesa pospojovaná ODE Jointy. Obsah scény a ovládání aplikace úmyslně připomíná styl first person shooter her.
Simulace a 3D vizualizace kulečníku
Luner, Radek ; Švub, Miroslav (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce ze zabývá problematikou tvorby simulátoru kulečníku. Vysvětluje základní pojmy z oblasti fyziky nutné při návrhu fyzikálního systému. Popisuje základní schéma obecného simulátoru a jeho implementace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.