Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Ekonomika a řízení vybraného podniku maloobchodu (Walmart)
PINCOVÁ, Kristýna
Předmětem bakalářské práce ?Ekonomika a řízení vybraného podniku maloobchodu? je zkoumání, analyzování prostředí, ve kterém maloobchodní řetězec působí a zhodnocení finanční situace podniku. První část práce zahrnuje teoretický základ dané problematiky, především vymezení základních pojmů z obchodu a maloobchodu. Druhá část zahrnuje analýzu amerického maloobchodu. V třetí části dochází k popisu společnosti Wal-Mart. Získané teoretické poznatky jsou aplikovány v rámci situační analýzy na společnost Wal-Mart.
Nové trendy v logistice uplatňované v mezinárodním obchodě
Tvrdíková, Alena ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Autorka poukazuje na významnou úlohu logistiky a její aplikaci v mezinárodním obchodě. Pro obchodní úspěch je co nejrychlejší odhalení logistických trendů a adaptování se na příslušné změny klíčové. Hlavním cílem práce je tak poskytnutí analýzy logistických trendů současnosti a upozornění na faktory, jež budou mít zásadní vliv na vytváření budoucího směru logistiky. Pro přiblížení praktického uplatnění nových logistických přístupů je závěr práce věnován případovým studiím společností Škoda Auto a Wal-Mart.
Vstup retailingové firmy na čínský trh
Šlégl, Martin ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce na téma "Vstup retailingové firmy na čínský trh" je popsání čínského retailingového trhu v širších souvislostech, a to včetně obsáhlého popisu Číny jako takové. Čínská lidová republika (dále pouze Čína) je nejlidnatější zemí světa. Retailingové řetězce jí proto čím dál tím více sledují kvůli možnému vstupu na tamní trh, který bude za několik desetiletí významnější než americký. Z tohoto důvodu chci v této diplomové práci popsat kompletní vývoj Číny od roku 1949 ve všech ekonomických oblastech, protože Čína je natolik obrovský a unikátní trh, že je ho potřeba pochopit komplexně. Diplomová práce je rozdělena na část o Číně a část o tamním retailingovém trhu. Část o Číně obsahuje geografický a historický popis, ale také popis reforem, analýzu HDP, mezinárodního obchodu nebo zahraničních investic. Naopak v části o retalingovém trhu je popsána jeho velikost, vývoj v čase ale také nejčastější formáty na trhu včetně největších hráčů. Toto je následováno analýzou amerického retailera Wal-Martu a francouzského Carrefouru na tamním trhu, kteří mají k čínskému trhu odlišný přístup.
Finační analýza obchodní firmy
Suchomel, Ivo ; Petrů, Hana (vedoucí práce) ; Kynclová, Vladimíra (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je provést finanční analýzu obchodní firmy Wal-Mart Stores, Inc. v období od roku 2002 do roku 2006 a na jejím základě zhodnotit silné a slabé finanční stránky hospodaření této společnosti, a to i z údajů z kapitálového trhu. Dále má práce za cíl nastínit, na základě provedené finanční analýzy, pespektivy dalšího vývoje firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.