Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza vnějšího prostředí pro vybranou firmu
ONDOKOVÁ, Lucie
Cílem mé bakalářské práce bylo zhodnocení současné situace a postavení stavební firmy Milan Hodboď na trhu pomocí analýz vnějšího prostředí. Pro analýzu vnějšího prostředí jsem použila STEP analýzu a Porterův model pěti sil. STEP analýza identifikuje faktory makroprostředí (sociální a kulturní, technické a technologické, ekonomické, politické a legislativní). Porterův model pěti sil studuje mikroprostředí (nová konkurence, zákazníci, dodavatelé, substituty a stávající konkurence).
Analýza marketingového prostředí ve vybrané firmě
ČERNÁ, Jana
Marketing má v současné době stále větší význam a každá firma by se jím měla důkladně zabývat. Aby firma mohla v daném odvětví obstát, musí získávat co nejpřesnější informace o konkurenci, dodavatelích, zákaznících a s pomocí těchto údajů vypracovávat marketingové strategie. V teoretické části této bakalářské práce je popsán marketing, marketingové prostředí a analýzy marketingového prostředí. V praktické části jsou tyto analýzy aplikovány na konkrétní podnik {--} ARBO, spol. s r. o. Marketingové prostředí je analyzováno pomocí Porterova modelu pěti sil a STEP analýzy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.