|
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
|
|
SEO optimalizace a E-marketing internetových stránek
Peťovský, Vojtěch ; Svoboda,, Radomír (oponent) ; Luhan, Jan (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na dva problémy. První část se zabývá webovou prezentací a návrhem její SEO optimalizace. Druhá část se zaměřuje na její nadstavbu: marketing na internetu neboli: e-marketing. Výstupem práce má být poznatek, jak velký účinek má návrh SEO optimalizace a e-marketingu pro zvýšení počtu návštěvníků webových stránek a tím i zvýšení obratu firmy. Tyto 2 návrhy jsou nakonec zhodnoceny z ekonomického hlediska.
|
| |
|
Analýza PPC systémů při různých PPC kampaních
Seman, Vladimír ; Gála, Libor (vedoucí práce) ; Cerman, Michal (oponent)
Pay per click (PPC) reklama v posledných rokoch získava na dôležitosti a investuje sa do nej stále väčšie množstvo peňažných prostriedkov. Na trhu je viacero PPC systémov, z ktorých si môže inzerent vybrať. Ktorý PPC systém je však vhodné použiť pri danom type kampane? Práca je rozdelená do štyroch kapitol (okrem úvodu a záveru). Prvá kapitola slúži na objasnenie a upresnenie pojmov, základnú charakteristiku témy a dáva predstavu o dôležitosti témy (postavenie PPC na trhu internetovej reklamy). V druhej kapitole sú bližšie charakterizované tri PPC systémy (a ich princípy), ktoré autor práce považuje za najdôležitejšie na slovenskom trhu. Tretia kapitola je dôležitá kvôli charakteristike rôznych typov PPC kampaní. V nej som použil vlastnú klasifikáciu PPC kampaní. Na základe nej je po rozobratí dvoch prípadových štúdií v štvrtej kapitole vyhodnotená analýza vhodnosti využitia vybraných PPC systémov (použitím metódy indukcie). Prvé tri časti práce vychádzajú predovšetkým z analýzy dostupnej literatúry, štvrtá časť z vlastných skúseností autora.
|