Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie Travel service na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Kolářová, Kateřina ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Čerňáková, Andrea (oponent)
Bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Travel Service na domácím trhu a v zahraničí a srovnání s konkurencí. Jedná se o soukromou leteckou společnost operující na trhu charterových a pravidelných linek. Práce není rozdělena, z důvodu lepší orientace na teoretickou a praktickou část. Marketingová strategie se opírá o detailní rozebrání jednotlivých nástrojů marketingového mixu a osobní zkušenosti z mého působení v této firmě. Práce je vyhodnocena SWOT analýzou a v závěru jsou prezentovány návrhy k inovaci marketingové strategie společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.