Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Ovládání mobilní aplikace hlasem
Cologna, Adam ; Szőke, Igor (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je prozkoumat, analyzovat a porovnat dostupné knihovny pro ovládání mobilních aplikací hlasovými pokyny. Zvolený problém jsem dle zadání práce řešil hlavně pro operační systém Android a bral jsem v potaz nejen knihovny pro detekci klíčových slov, ale i knihovny se zaměřením na porozumění řeči. Pro zvolené knihovny jsem provedl testování přesnosti detekce hlasových pokynů a zátěžové testy. Pro potřeby propojení vybraných knihoven vznikla aplikace v moderním programovacím jazyce Kotlin s využitím Jetpack Compose. Hlavním přínosem této práce jsou právě provedené experimenty a výsledná doporučení ohledně zkoumaných knihoven. Mezi nejefektivnější řešení patřila ta od Microsoft Azure a třída Android Speech Recognizer. Hlavními překážkami pro jednotlivé knihovny byla vzdálenost mezi řečníkem a mikrofonem a rušivá hudba v pozadí.
Mobilní aplikace pro čtení údajů ze senzoru
Homola, Jan ; Neuwirth, Bernard (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na návrh a implementaci aplikace pro čtení dat ze senzoru. Práce obsahuje analýzu současného stavu v oblasti senzorů, mobilních aplikací a softwarových nástrojů. V praktické části je návrh kompletní aplikace obsahující schéma databáze, návrhy uživatelského rozhraní a grafické prvky aplikace. Na závěr jsou zhodnoceny náklady na návrh a implementaci.
Mobilní aplikace pro podporu trénování silových sportů
Košina, Simon ; Vaško, Marek (oponent) ; Juránek, Roman (vedoucí práce)
The aim of this work is to create a mobile application for Android devices that provides athletes with real-time feedback during strength training in the form of velocity metrics for individual repetitions within a set of a certain exercise. Velocity based training is becoming increasingly popular both in practical applications and in research, where it has been demonstrated that these objective metrics can be used to estimate the intensity of a given set. The resulting application utilizes machine learning methods to detect weights plates loaded on a barbell in frames coming from the mobile device's camera and tracking their movement trajectory. Known size of the weight plates is used to calibrate the travelled distance. The algorithm operates in real-time, providing users with feedback during exercise sessions in the form of an auditory signal when a predefined threshold of selected velocity metric is reached.
Anonymní certifikáty pro uživatelskou autentizaci
Hlinka, Jan ; Malina, Lukáš (oponent) ; Dzurenda, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá tématem ochrany osobních údajů při uživatelské autentizaci pomocí anonymních certifikátů. Dnešním nejžárnějším a nejaktuálnějším příkladem odhalování nadbytečného množství citlivých osobních údajů je dokazování Covid očkování, popř. výsledků Covid testů. V rámci této diplomové práce je navržen a implementován systém pro autentizaci pomocí anonymních certifikátů, který řeší nedostatky současných CovidPass řešení. Implementace je provedena na platformě Android v případě uživatelské aplikace a ověřovatel je zastoupen terminálem v podobě zařízení Raspberry PI.
Electronic Flight Bag
Kúšik, Lukáš ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to create an Electronic Flight Bag (EFB) application for Android mobile devices. To accomplish this task, a research is done on the current state of regulations regarding EFBs and the state-of-the-art EFB applications found in the mobile marketplace. Based on this information, an EFB application focused on General Aviation pilots is designed and implemented. The final product contains features for Flight planning, custom aviation Maps, Logbook, Documents, Airport Catalog with global coverage and more. The built-in offline support ensures reliability in real-world conditions. Finally, the product attempts to innovate on existing EFB applications, by including features, such as Automated checklists and Augment Reality Preview.
Mobilní aplikace pro správu vozidel pro platformu Android
Špaček, Jindřich
Bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací mobilní aplikace pro správu vozidel pro platformu Android. Cílem této aplikace je usnadnit uživatelům plánování údržby, sledování výdajů spojených s chodem vozidla a celkovou jeho správu. V textu práce je popsán návrh aplikace, postup její implementace a vyhodnocení testování.
Přepis aplikace Gisella s využitím moderních technologií
Zelenka, Ondřej
Tato diplomová práce pojednává o tvorbě nové mobilní aplikace Gisella, která je přepisem staré stejnojmenné aplikace na platformě Android. Aplikace byla původně vytvořena týmem Spatial Hub a je spravována firmou ENVIPARTNER, s.r.o. Cílem práce bylo implementovat novou aplikaci, která bude mít stejnou funkcionalitu jako stará aplikace, ale v novém jazyce, architektuře a za využití nejnovějších technologií, aby mohla být dále lépe spravována a do budoucna možná i rozšiřována. Práce se bude nejdříve zabývat teoretickou částí, ve které se nachází mimo jiné platforma Android, jazyk Kotlin a jeho nová sada nástrojů Jetpack Compose, Dependency injection pomocí knihovny Koin, architektura MVVM a další. Následovat bude krátká analýza možností přepisu aplikace z Javy do Jetpack Compose, postup implementace s využitím návrhu v teoretické části, ukázky implementace a zhodnocení úspěšnosti přepisu.
Tvorba mobilnej aplikácie pre koncept Time under tension
Moric, Marek
Podstatou této práce je navrhnout a implementovat aplikaci, která umožní uživatelům nastavit typ a cíl časovače. Jednotlivé typy aktivit a výsledky časovače jsou plně pod kontrolou uživatele. Rešerše práce se soustředí na pojmy a technologie, které se v práci objevují. Metodika se zase zabývá požadavky a fázemi návrhu, kterými si implementační část práce prošla.
Refactoring mobilnej aplikácie Průvodce Severem pre OS Android a iOS
Šťastný, Nikolas
Cílem této bakalářské práce je vytvořit novou verzi již stávající mobilní aplikace Průvodce Severem. Aplikace stahuje a zobrazuje místa zájmu v lokalitě Brno-Sever. V praktické části práce se nachází seznámení s potřebnými prvky, návrhem, designem a implementací mobilní aplikace. Na konci práce se nachází diskuse.
Mobilní aplikace Zalejme pro platformu Android
Nguyen, Nicolas
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vývoj mobilní aplikace Zalejme pro platformu Android. Hlavním cílem této práce je implementovat a zveřejnit mobilní aplikaci na Google Play Store, aby uživatelé mohli využívat stejné funkce jako ve webové verzi. Práce začíná srovnáním podobných aplikací, představením operačního systému Android, seznámením se s technologiemi používanými na této platformě, návrhem požadavků a uživatelského rozhraní a popisem procesu vývoje. Poté následuje fáze implementace, která detailně popisuje řešení problému pomocí vybraných technologií zmíněných v úvodu. V závěrečné části práce jsou diskutovány problémy, které se vyskytly během implementace, a také jsou navrhnuty možnosti budoucího rozšíření mobilní aplikace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.