Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 714 záznamů.  začátekpředchozí709 - 714  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Amotivační syndrom a popis životního stylu těžkých uživatelů konopných drog
Gabrhelík, Roman
V odborné literatuře část autorů uvádí, že tzv. amotivační syndrom u uživatelů konopných drog reprezentuje kognitivně-behaviorální změny, které jsou výhradně důsledkem dlouhodobého, těžkého užívání konopných drog. V textu představíme krátký přehled poznatků z oblasti studia amotivačního syndromu, který ústí ve vzájemné porovnání diagnostických vodítek mezi amotivačním syndromem, depresí a tzv. prokrastinací. Záměrem tohoto příspěvku je podat základní informace o způsobu práce a metodách, kterých jsme užili v naší studii a analýze jejich životního stylu.
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Hasan, Maher Mohamad ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Důležitých problémů pro marketing společnosti v Česká republika jsou jak expozice, faktory, které vedou spotřebitele k rozhodnutí o koupi některých výrobků, a které faktory ovlivňují kupní, Takto lze České marketingové společnosti hluboce pochopit jejich chování spotřebitelů a vydávat vhodných strategií a tak mohou rozvíjet jejich společnosti a celé odvětví více. Cílem studie je: Chcete-li využít faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování při nákupu určitého výrobku (voda) u mladých spotřebitelů na českém trhu. Příspěvek na studium Tato práce přispívá k současné akademického výzkumu prostřednictvím; 1. Je schopen identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na českém trhu určitého výrobku. 2. To může přispět k další akademický výzkum jako odkaz. 3. Výzkumy mohou využít poznatky získat hluboké porozumění pro rozhodování spotřebitele při nákupu určité kategorie výrobků, Česká republika.
Životní styl - předmět výzkumů a kritérium segmentace
Kuncová, Jana ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Udatný, Jiří (oponent)
Diplomová práce pojednává o životním stylu s důrazem na jeho využití v marketingu. V první části jsou popsány agenturní výzkumy životního stylu aktuálně prováděné v České republice. Druhá část obsahuje pojednání o principech a metodách segmentace trhu a příklad segmentace trhu finančních služeb na základě charakteristik životního stylu. V závěru jsou doporučení pro marketingovou orientaci vůči jednotlivým segmentům.
Produkční funkce zdraví
Říšská, Eva ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se zabývá vymezením definice produkční funkce zdraví, tj. zhodnocením úrovně a systému zdravotní péče, úrovně českého zdravotnictví, genetických předpokladů, vlivu životního prostředí, tj. fyzikálních, chemických, biologických a sociálních faktorů, vlivu životního stylu, tj. práce, stresu, drog, fyzických aktivit, dále vlivem výživy, pitné vody, vzdělání a příjmu a majetku na úroveň zdraví.
Zvláštnosti podnikateľského prostredia obchodné a kultúrne zvyky Mongolska
Uhrinová, Branislava ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Joklová, Kateřina (oponent)
Cieľom mojej práce bolo približiť čitateľovi faktory, ktoré formujú podnikateľské prostredie v Mongolsku a poukázať na hospodársky vývoj v krajine, súčasný a minulý, na životný štýl obyvateľstva, jeho históriu a národné zvyklosti, prítomné v krajine od pradávna, ktoré spoločne vytvárajú obraz Mongolska v očiach svetovej verejnosti.
Analýza kulturního prostředí vybrané země z hlediska marketingu
Svoboda, Jan ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Mottlová, Libuše (oponent)
Předmětem mé diplomové práce bylo shodnocení vývoje kulturní prostředí mezi nejmladší generací v Číně. Srovnání tradičních hodnot se změnami, které se odehrávají ve společnosti v současnosti a přibližují je tak podobě ve vyspělých státech. Důraz je kladen možnost oslovit mladou čínskou generaci pomocí médií, především televizního vysílání a internetu a ovlivnit tak jejich nákupní chování.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 714 záznamů.   začátekpředchozí709 - 714  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.