Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 60 záznamů.  začátekpředchozí57 - 60  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Odraz zjevného chování v grafickém projevu, zvláště v písmu
ISEROVÁ, Eva
Diplomová práce pojednává o grafickém projevu, zejména o ručně psaném písmu, a jeho porovnáním se zjevným chováním osobnosti v období adolescence. Stěžejní část teoretické části práce je věnována možnému využití písma k diagnostickým účelům, zejména k popisu chování pisatele, a to s přihlédnutím na specifika období dospívání. Praktická část práce zkoumá, do jaké míry je možné porovnávat písemný projev dospívajícího s jeho chováním a zároveň testuje vypovídací hodnotu rukopisů dosud nedospělých osobností. Pro ilustraci jsou součástí práce ukázky jednotlivých rukopisů.
Využití propagační grafiky v praxi
CHARVÁTOVÁ, Jana
Diplomová práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část pojednává o užité a počítačové grafice, písmu a propagaci. Praktická část je cíleně zaměřená na užitou grafiku vycházející z grafiky umělecké pomocí kombinované techniky. Matrice z pozinkovaného plechu byly leptány v kyselině dusičné. Na akvarelové papíry byl vytištěn soubor grafických prací. Jednotlivé grafiky jsou umístěny v informační brožuře pro firmu Tiskárna David. Brožura pojednává o vybavení tiskárny jako návrh k její realizaci. K vypracování brožury byl použit program CorelDraw. Fotografie pořízené v Tiskárně David jsou tématicky zaměřené na {\clqq}tiskařské stroje`` a upravované v grafickém programu Adobe Photoshop. Vzniklé fotografie byly přiloženy do přílohy jako skicy.
Vizuální komunikace a její využití při prezentaci firem
Bílková, Jana ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Tato práce zpřehledňuje a popisuje možnosti, využití a podstatu vizuální komunikace. Nastiňuje její důležitost a ukazuje jak se dotýká prezentace jednotlivých firem. Zabývá se barvou, písmem, kompozicí, řazením prvků v prezentaci a jejich souvislostmi právě s komunikací firmy s veřejností. Jsou vyzdviženy některé ze základních druhů vizuální komunikace, jako např. loga, vizitky, firemní tiskoviny, bulletin, webová prezentace atd. a podrobně popsány. Okrajově naznačuje i význam propagace a reklamy pro firmu a důležitost výstupní podoby zpracovávaných informací. Bakalářská práce by měla čtenáři objasnit co se skrývá pod pojmem vizuální komunikace, jaké jsou možnosti její realizace a na praktických ukázkách je popisuje. Praktická část zahrnuje vlastní návrh vizuální komunikace pro reálnou firmu.
Pravidla české digitální typografie
Sirůček, Michal ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilímová, Zuzana (oponent)
Práce seznamí čtenáře s typografií a jejími pravidly, která by se měla dodržovat při tvorbě jakéhokoliv dokumentu. Také objasní, do jaké míry jsou pravidla závazná. Kapitoly pokrývají nejdůležitější témata typografie a jejího základního elementu -písma, součástí je také porovnání možností editace textu různými počítačovými programy.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 60 záznamů.   začátekpředchozí57 - 60  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.