Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 50 záznamů.  začátekpředchozí47 - 50  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie MÚK silnic R43 s I/43
Libichová, Jana ; Janda, Michal (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá řešením mimoúrovňové křižovatky na rychlostní silnici R43 se silnicí I/43, v úseku Černá Hora-Svitávka. A dále se zabývá úpravou a optimálním rozmístěním dopravních uzlů souvisejících s touto stavbou. Součástí řešení je návrh II/150 a III/37429 a jejich napojení na stávající komunikace. Úprava tras je provedena v nezbytném rozsahu a s návrhem optimálního rozmístění dopravních uzlů tak, aby výsledkem práce bylo nejlépe vyhovující dopravní a ekonomické řešení s minimálními dopady na životní prostředí.
Jak vzdálenost od dálnice ovlivňuje ceny domů v ČR?
Černíková, Kateřina ; Lahvička, Jiří (vedoucí práce) ; Mirvald, Michal (oponent)
Tato práce měří vliv vzdálenosti domu od dálnice na jeho cenu. Dle teorie je předpokladem, že domy ležící blíže dálnici budou dražší díky lepší dostupnosti do jiných měst. Analýza byla provedena za použití metody hedonické ceny na 1.055 domech ležících v Kraji Vysočina a okrese Benešov nabízených na serveru sreality.cz v roce 2012. Bylo zjištěno, že v okolí dálnice D1 každá další minuta potřebná k přepravě na nájezd na dálnici snižuje hodnotu domu o 0,4 %, to však s jistotou platí až pro domy ležící dále než 1km od dálnice. Pokud je dům mezi 0 -- 400 metry od dálnice, pak je jeho cena (ceteris paribus) nižší v řádu desítek procent (cca o 60 %). Tento rozdíl je přisuzován negativním externalitám produkovaným dálnicí. Na rozdíl od předešlých studií nebyla prokázána žádná prémie pro domy ležící ve velké vzdálenosti od dálnice.
Drobní zemní savci podél přirozených a antropogenních krajinných bariér
BOHDAL, Tomáš
Disertační práce shrnuje výsledky studia drobných zemních savců (Eulipotyphla, Rodentia) podél přirozených (vodní toky) a antropogenních (pozemní komunikace) krajinných bariér. Ukazuje na zajímavý fenomén odvodňovacích příkopů pozemních komunikací jako přechodného migračního prostředí, dále posuzuje úroveň lokomoční aktivity, míru strukturovanosti subpopulací a četnost překonávání vodních toků u vybraných druhů hlodavců. Svými výsledky přispívá k řeńení problematiky vlivu těchto krajinných struktur na druhovou diverzitu, pozemní mobilitu či genetickou strukturu drobných zemních savců.
Public Private Partnership and PPP project of construction higwways in Slovakia
Vitko, Juraj ; Kapinusová, Jana (vedoucí práce) ; Štěpánek, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se zabývá novodobým fenoménem v zajišťování veřejných statků a to pomocí Public Private Partnership. V první části se pokusím shrnout to nejdůležitější z teoretických znalostí o PPP. Na úvod vymezit základní pojmy příslušející tématu PPP, definovat co vůbec PPP je, načrtnout teoretické možnosti systematického využívání PPP, vymezit základní charakteristiky, základní typy PPP, výhody a nevýhody PPP, a na závěr teoretický průběh PPP projektu. V další části bych chtěl představit připravovaný PPP projekt výstavby dálnic a rychlostních komunikací na Slovensku. Pokusím se ho analyzovat, hlavně po finanční stránce, nastínit dopady na státní rozpočet po dobu trvání projektu a porovnat financování formou PPP a PSC. V závěru mé bakalárskej práce bych chtěl zdůraznit úspěch a neúspěch PPP projektů v zahraničí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 50 záznamů.   začátekpředchozí47 - 50  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.