Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 41 záznamů.  začátekpředchozí40 - 41  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Regulace reklamy cukrovinek a mastných výrobků
Vávrová, Klára ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Bakalářská práce pojednává o způsobech, kterými je v České republice reklama na cukrovinky a mastné výrobky regulována. Hlavní snahou je ale zaměření na problematiku reklamy cukrovinek a mastných výrobků jako na reklamu specifického druhu zboží, které u nás i ve světě vyvolává diskuze o dopadech na lidské zdraví. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je uvedena reklama jako součást marketingového mixu a cukrovinky a mastné výrobky jsou zařazeny do kategorie tzv. "nezdravých" potravin. Dále jsou zmíněny instituce, které mají vliv na regulaci reklamy potravin, také je zmapována situace regulace reklamy na tyto výrobky v zahraničí. Praktická část patří výsledkům dotazníkových šetření provedených u výrobců cukrovinek a mastných výrobků, primárně však u spotřebitelů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 41 záznamů.   začátekpředchozí40 - 41  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.