Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 79 záznamů.  začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh a posouzení směsi pro asfaltové vrstvy se zvýšenou odolností proti šíření trhlin (SAL)
Coufalík, Pavel ; Špaček, Petr (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá možností použití asfaltové směsi se zvýšenou odolností proti šíření trhlin (SAL). V teoretické části je pojednáno o problematice vrstvy SAL a jsou zde popsány použité zkušební metody. V praktické části je navrženo několik směsí s odlišnými parametry. Na vybraných směsích byly například provedeny zkoušky nízkoteplotních charakteristik, trvalých deformací, zkoušky v tahu za ohybu, relaxace, modulu tuhosti a únavy. Na základě výsledků zkoušek bylo provedeno porovnání směsí a vyhodnocení v programu LayEps.
Vliv dávkování R-materiálu za studena na výslednou teplotu asfaltové směsi
Bocák, Tomáš ; Hýzl, Petr (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je, v laboratorních podmínkách, simulovat vliv dávkování studeného R-materiálu do horké směsi kameniva. V teoretické části budou popsány možnosti dávkování R-materiálu při výrobě asfaltové směsi, společně se zásadami při návrhu nové asfaltové směsi. V praktické části bude mnou navrženým postupem, studený podíl kameniva míchán s horkým podílem kameniva. Výsledkem měření budou výsledné teploty směsi kameniva a jejich vzájemné porovnání.
Vliv použití rozptýlených vláken na vlastnosti asfaltových směsí
Provazník, Petr ; Bohuš, Štěpán (oponent) ; Šperka, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá tématem použití rozptýlených skelných vláken v asfaltových směsích. V teoretické části jsou popsány obecné vlastnosti skelných vláken, jejich výroba a využití. Dále je zde popsána problematika rozptýlených vláken, která se v současné době používají jako aditivum v asfaltové směsi. Praktická část se zaobírá chováním asfaltové směsi, jenž obsahuje rozptýlená skelná vlákna. Z tohoto důvodu bylo vyrobeno několik zkušebních sad s různým dávkováním skelných vláken. Jednotlivé vlastnosti těchto zkušebních sad byly následně srovnány s referenční směsí bez vláken. Byla posouzena zpracovatelnost skelných vláken do asfaltové směsi a následně byly provedeny vybrané laboratorní zkoušky vyrobené asfaltové směsi, a to: odolnost vůči vodě (ITSR), tuhost, odolnost proti trvalým deformacím a odolnost vůči únavě.
Hrubozrnné asfaltové směsi
Rimel, Jindřich ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
V diplomové práci jsou zkoumány vlastnosti hrubozrnných asfaltových směsí ACP 32, které jsou porovnány s vlastnostmi směsí ACP 22. Teoretická část se zabývá složením asfaltových směsí, jejich výrobou, přepravou a pokládkou. Také jsou zde uvedeny zkušenosti s použitím hrubozrnných asfaltových směsí ve světe. Praktická část se věnuje návrhu směsí, výrobou a provádění zkoušek pro posouzení jejich vlastností. Pro srovnání vlastností byly vybrány zkoušky pojíždění kolem, TSRST a tuhost dvoubodovou zkouškou ohybem.
Studené asfaltové směsi
Spáčil, Petr ; Hýzl, Petr (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá vysvětlením řešené problematiky. Věnuje se pojmům jako je asfalt, asfaltové směsi, asfaltové pojivo, ředěné asfalty a viskozity. Praktická část se zaměřuje především na popis použitých zkušebních metod na asfaltových pojivech a směsích určených pro vysprávky. Popisuje rozdíly mezi použitými asfaltovými pojivy a seznamuje s ostatními použitými materiály. Praktická část porovnává směsi z ředěného asfaltu s různým pojivem. Popisuje proces výroby a návrhu směsi s ředěným asfaltem, výrobu jednotlivých zkušebních těles a odlišnosti oproti za horka vyráběné asfaltové směsi. Dále popisuje analýzu volumetrických, mechanicko-fyzikálních a funkčních zkoušek pro účel vyhodnocení rozdílů mezi standartním ředěným a novými biofluxovanými asfaltovými pojivy.
Hrubozrnné asfaltové směsi
Mucha, Ondřej ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na asfaltové směsi, které obsahují hrubozrnnější kamenivo, než umožňují v současnosti platné technické předpisy v České republice. Úvodní část práce je věnována složení asfaltových směsí, jejich rozdělením a využitím. Dále se práce zabývá zahraničními zkušenostmi s těmito druhy asfaltových směsí a jejich využitím v okolních evropských státech a ve Spojených státech amerických. Cílem této práce je získat teoretický přehled znalostí o hrubozrnných asfaltových směsí ze zahraničních zdrojů a výzkumů.
Recyklace asfaltových směsí s vyšším množstvím R-materiálu
Klimek, Matěj ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce rekapituluje stávající literaturu z oblasti problematiky recyklace asfaltových směsí s vyšším obsahem R-materiálu. Praktická část diplomové práce zkoumá změny vlastností asfaltových směsí s vyšším obsahem R-materiálu, vlivem změny míchacího času. Pro potřeby tohoto výzkumu bylo navrženo pět směsí. Jedná se asfaltové směsi určené pro obrusnou vrstvu vozovky (ACO 11+). Referenční směs „A“ bez R-materiálu, se standardním časem míchaní 25 sekund. Směs „B“ se 40 % R-materiály, bez rejuvenátu, s prodlouženým časem míchaní 40 sekund. Směs „C“ se 40 % R-materiálu, s rejuvenátorem a standardním časem míchaní. Směs „D“ se 40 % R-mateirálu s rejuvenátorem a prodlouženým časem míchaní 40 sekund. Směs „E“ se 40 % R- materiálu, s rejuvenátorem a prodlouženým časem míchaní 55 sekund.
Hrubozrnné asfaltové směsi
Brida, Peter ; Hýzl, Petr (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na zhodnocení vlivu hrubozrnnějšího kameniva na vlastnosti asfaltové směsi. V teoretické části práce je rozebrána problematika výroby a použití asfaltových směsí. Praktická část spočívá v posouzení různých receptur asfaltových směsí a posouzení jejich vlastností. Pro hodnocení vlastností směsí byla využita tuhost dvoubodovou zkouškou ohybem, zkouška pojíždění kolem a nízkoteplotní vlastnosti a tvorba trhlin pomocí jednoosé zkoušky tahem.
Teplá asfaltová směs s použitím technologie pěnoasfaltu
Machel, Ondřej
V dnešní době je kladen stále větší důraz na ochranu životního prostředí. Tyto nároky se samozřejmě nevyhnuly ani silničnímu stavitelství. Pro výstavbu většiny pozemních komunikací se využívají asfaltové kryty, přičemž při výrobě těchto směsí je potřeba dosáhnout vysokých teplot, což je energeticky náročné a zároveň dochází k zatěžování životního prostředí. Aby se tyto negativní vlivy co nejvíce snížily, rostou snahy o snížení pracovních teplot se zachováním vlastností směsí. Výsledkem jsou tzv. teplé asfaltové směsi (Warm Mix Asphalt – WMA). Cílem tohoto článku je seznámení se základními metodami snižování pracovní teploty s konkrétním zaměřením na technologii pěnoasfaltu a jejím využitím v České republice.
Využití R-materiálu v asfaltových směsích s pojivem typu PMB
Navrátilová, Pavlína ; Dašek, Ondřej (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na využití R-materiálu v asfaltových směsích s pojivem typu PMB. Práce je rozdělena na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části je popsáno získávání R-materiálu pomocí frézování vozovek, použití R-materiálu, pojivo použité v praktické části práce a typy recyklací. Praktická část se zabývá návrhem čtyřmi druhy asfaltových směsí s různým obsahem R-materiálu v asfaltové směsi. Dále se zabývá popisem funkčních zkoušek asfaltových směsí a výsledky těchto zkoušek.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 79 záznamů.   začátekpředchozí39 - 48dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.