|
Diagnostika vybraných didaktických pojmů v sémantickém prostoru studentů učitelství a učitelů na 1. stupni ZŠ
KUBÍČKOVÁ, Eva
Tato diplomová práce se zabývá problematikou a následně diagnostikou prekonceptů k didaktickým pojmům u studentů učitelství a učitelů v praxi na 1. stupni ZŠ. Hlavním cílem bylo zjistit, do jaké míry spolu souvisí vnímání vybraných didaktických pojmů mezi studenty pedagogické fakulty a učiteli na 1. stupni ZŠ. Teoretická část se zabývá odborným vymezením výzkumné metody sémantického diferenciálu a vymezením pojmů zahrnutých ve výzkumu. V praktické části byly zjištěny a zpracovány údaje o vnímání zvolených didaktických pojmů pomocí metody sémantického diferenciálu.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Management výuky statistických předmětů v kombinovaném studiu
Vlnas, Pavel ; Komárková, Lenka (vedoucí práce) ; Voráček, Jan (oponent)
V současné době existuje naléhavá potřeba provést analýzu výuky statistických předmětů na Fakultě managementu VŠE v Praze. Práce analyzuje dosavadní pedagogické metody, jež jsou v době vzniku práce v akademickém roce 2009-2010 aktuální. Dalším cílem je navrhnout takové nové metody výuky, které by odrážely nastupující trendy v pedagogice a které by studentům pomohly jak v absorpci a pochopení látky, tak v její aplikaci v praxi na manažerských pozicích.
|