Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 261 záznamů.  začátekpředchozí251 - 260další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Management výuky statistických předmětů v kombinovaném studiu
Vlnas, Pavel ; Komárková, Lenka (vedoucí práce) ; Voráček, Jan (oponent)
V současné době existuje naléhavá potřeba provést analýzu výuky statistických předmětů na Fakultě managementu VŠE v Praze. Práce analyzuje dosavadní pedagogické metody, jež jsou v době vzniku práce v akademickém roce 2009-2010 aktuální. Dalším cílem je navrhnout takové nové metody výuky, které by odrážely nastupující trendy v pedagogice a které by studentům pomohly jak v absorpci a pochopení látky, tak v její aplikaci v praxi na manažerských pozicích.
Webová aplikace pro testování programů při výuce
Podolka, Luděk ; Pavlíček, Luboš (vedoucí práce) ; Pecinovský, Rudolf (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat možné způsoby řešení kompilace, spouštění a testování uživatelských programů v jazyce Java v prostředí webového serveru. Dalším cílem je navrhnout a implementovat webovou aplikaci, která by umožňovala studentům psaní a testování jednoduchých programů při výuce Javy. Metodou dosažení cíle je studium relevantních zdrojů, zejména dokumentace a zdrojového kódu projektů implementujících dynamické spouštění programů. K dosažení cíle praktické části autor využívá analýzu požadavků a principy implementace agilní metodiky extrémního programování. Pro názornost návrhu aplikace jsou použity prvky notace jazyka UML. První část práce je zaměřena na teorii spouštění programů v Javě, načítání tříd, kompilaci zdrojových kódů a bezpečnost programu. Dále je uveden přehled nástrojů, které vznikly následným vývojem a jsou postaveny nad těmito základními koncepty. Jedná se dynamické modulární systémy, nástroje pro testování software, nástroje pro automatizaci sestavení a integrační servery. Tyto nástroje implementují dynamické spouštění programů. Třetí skupinou jsou nástroje vhodné pro kvalitativní analýzu zdrojového kódu, které mohou být využity při vytvářené webové aplikace pro účely výuky. V praktické části autor shrnuje zadání úkolu vytvoření webové aplikace a provádí analýzu požadavků. Na základě požadavků se autor krátce věnuje vnitřnímu uspořádání webové aplikace. Detail návrhu aplikace je demonstrován na vybraném uživatelském příběhu. V textu je zařazen přehled technologií a nástrojů použitých k řešení praktické části. Nedílnou součást práce tvoří webová aplikace provozovaná na adrese http://kitscm.vse.cz/tppv. Vlastním přínosem autora je vytvoření přehledu problematiky potřebné k úspěšné analýze, návrhu a implementaci webové aplikace pro testování programů a samotný výsledek provedení těchto procesů.
Programy pro podporu výuky programování v OOP
Bauer, Tomáš ; Pecinovský, Rudolf (vedoucí práce) ; Pavlíčková, Jarmila (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá aplikacemi pro podporu výuky programování v objektově orientovaných jazycích Java a C#. Práce popisuje jednotlivé ve světě používané aplikace -- pro programovací jazyk Java programy BlueJ, Greenfoot, Alice, JKarel, jGRASP a DrJava, pro jazyk C# SGP Baltie 4 C# a dále některé další aplikace využitelné při výuce programování nebo objektově orientovaného přístupu. Cílem bakalářské práce je zjistit, jaké programy se pro výuku OOP používají, analyzovat a porovnat jejich možnosti a použitelnost pro výuku na středních a vysokých školách a doporučit jejich optimální využití ve výuce. V práci jsou také okrajově zmíněny aplikace, které mohou být při výuce použity, ale nejsou přímo zaměřené na výuku programování v OOP. Přínosem této práce je sestavení seznamu aplikací pro výuku, srovnání jednotlivých aplikací co se týče rozsahu zaměření, přístupu k výuce, možností a použitelnosti v praxi a návrh jejich využití při výuce na středních a vysokých školách. Na začátku se práce zabývá historií výuky programovacích jazyků, popisuje principy objektově orientovaného programování a jeho vztah s objektově orientovanými jazyky. Dále popisuje prostředí a možnosti aplikací, které podporují výuku objektově orientovaného vývoje. Závěr práce je věnován srovnání přístupu aplikací k výuce OOP, vyhodnocení vhodnosti jejich použití a návrhu jejich využití pro výuku principů OOP.
Corporate Learning and Development in Kraft Foods International
Čorba, Michal ; Němec, Otakar (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Diplomová práca analyzuje podnikové vzdelávanie v nadnárodnej firme Kraft Foods. Popisuje podnikovú stratégiu vzdelávania, interné a externé zdroje a vzdelávacie potreby zamestnancov. Na základe výsledkov prieskumu odporúča firme Kraft Foods možné zlepšenia.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 261 záznamů.   začátekpředchozí251 - 260další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.