Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 30 záznamů.  začátekpředchozí25 - 30  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Development of electronic commerce in Czech Republic
Pokrievka, Martin ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem této diplomové práce je zachytit současný stav elektronického obchodu v ČR a jeho vývoj v posledních letech. Čtenářovi bude podán základní obraz o vývoji moderních komunikačních technologií a internetu v ČR. Představena bude internetová ekonomika jako součást ekonomiky ČR a jejích oblastí včetně vyhlídek do budoucna. Zároveň bude čtenářovi představena analýza současného stavu elektronického obchodu B2C v ČR, nejnovější trendy a vyhlídky do budoucnosti. Pozornost bude věnována také ochraně spotřebitele a spotřebitelskému chování při nákupech prostřednictvím internetu.
Výrobková politika na Internetu
Součková, Pavla ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat vybrané aspekty výrobkové politiky na internetu. Na statistikách z posledních let je demonstrován rychlý vývoj online nakupování. První kapitola zahrnuje specifika marketingového mixu na internetu a zavedení produktu do online prodeje. Druhá kapitola je zaměřena na specifika e-commerce a prozkoumání statistik online nákupů. Ve třetí kapitole jsou nastíněny nové trendy a možnosti dalšího vývoje nakupování na internetu.
Marketingová strategie začínající firmy Didogo Group s.r.o. ve střední a východní Evropě se zaměřením na nová média a komunikaci
Shubik, Elena ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Hubáček, Josef (oponent)
Tato diplomní práce je zaměřena na internetové nakupování, internetový marketing a marketingový potenciál sociálních médií. Na příkladu skutečného začínajícího internetového obchodu Didogo Group s.r.o. si klade za cíl poukázat na různé možnosti jak zlepšit viditelnost a povědomí o malé firmě implementací rozličných nástrojů internetového marketingu. Největší důraz je zde kladen na sociální sítě a jejich využití pro marketing a reklamu. Po obecném teoretickém a faktickém úvodu do problematiky internetového nakupovaní ve světě a v České republice, detailním popisu různých internetových marketingových nástrojů a sociálních sítí, práce analyzuje stávající situaci firmy Didogo Group s.r.o. a jí dosud využitých marketingových nástrojů, přičemž posléze nabízí seznam doporučení pro budoucí marketingovou strategii této firmy. Diplomní práce pozůstává z 79 stránek, obsahuje 10 grafů a tabulek, a 7 příloh.
Ochrana spotřebitele v internetovém prostředí
Veselá, Lucie ; Švarc, Zbyněk (vedoucí práce) ; Boháček, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zabývá ochranou spotřebitele při nakupování přes internet v České republice i Evropské unii. První kapitola se věnuje internetu a internetovému obchodování. V druhé části, která je zaměřena na právní prostředí České republiky, je popsán vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem od návrhu na uzavření smlouvy až po vyřízení případné reklamace. V kapitole věnované Evropské unii jsou popsány způsoby, kterými EU chrání své spotřebitele, a největší pozornost je věnována nejdůležitějším směrnicím, které se týkají internetového nakupování. Směrnice jsem se snažila porovnat s jejich implementací do českého právního řádu. V poslední kapitole jsou nastíněny možnosti a perspektivy internetového obchodování a ochrany spotřebitele v tomto prostředí.
Elektronický obchod v malé a střední firmě
Mrázková, Blanka ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Kubálek, Tomáš (oponent)
Obsahem práce je popis e-commerce se zaměřením na vývoj internetového obchodování, tvorbu a fungování elektronického obchodu a jeho efektivní propagaci v internetovém prostředí.Praktická část zahrnuje analýzu internetového obchodu Xparfemy.cz za využití získaných poznatků.
Marketingově-obchodní analýza webů vybraných retailových obchodníků
Zapletal, Ondřej ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Sajal, Martin (oponent)
Diplomová práce se věnuje analýze webových stránek retailových obchodníků obecně. Autor vychází z vlastních zkušeností správy webů jednoho z předních retailových řetězců působících v České republice. Významnost tohoto tématu je zejména v jeho aktuálnosti, kdy na konci první dekády 21. století roste využívání internetu v mnoha oblastech lidské aktivity a prodej zboží koncovému spotřebiteli je jednou z nich. Cílem práce je zmapovat současné trendy v oblasti využívání webového rozhraní pro komerční účely retailovými obchodníky a na jejich základě doporučit konkrétní nástroje, které zajistí konkurenceschopnost obchodní společnosti v oboru v současnosti i do budoucna.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 30 záznamů.   začátekpředchozí25 - 30  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.