Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 23 záznamů.  začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění
Bělotová, Jana ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Diplomová práce "Marketingové plánování krajské galerie výtvarného umění" se skládá ze dvou hlavních částí -- teoretické a praktické. První obsahuje teoretická východiska týkající se marketingového plánování a především pak marketingu v oblasti arts. V praktické části je již jasně definována Krajská galerie výtvarného umění ve Zlíně -- její charakteristika, objekty, návštěvníci, konkurence, současné marketingové aktivity atd. Hlavní částí této diplomové práce a zároveň jejím cílem jsou pak navržená komunikační řešení spojená s výstavním plánem pro rok 2012. Komunikace je doporučena tak, aby s ohledem na povahu dané události, vhodným komunikačním kanálem efektivně oslovila cílovou skupinu. Mezi použité metody patří deskripce, komparace a rovněž některé matematicko-statistické metody. V rámci diplo-mové práce se podařilo prokázat, že cílenější komunikace je finančně méně náročná než do-posud aplikovaný obecný komunikační přístup. Efektivitu návrhů odraženou v počtu návštěv-níků galerie by však bylo možné odvodit jen při úplné aplikaci předložených návrhů.
Komunikační strategie zámku Berchtold.
Blahová, Eliška ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Štrajtová, Bohdana (oponent)
Diplomová práce na téma :"Komunikační strategie zámku Berchtold" se zabývá především analýzou dnešního stavu a návrhy na zlepšení komunikační koncepce do budoucna. Práce se v teoretické části věnuje úvaze nad významem a historií marketingu, komunikace a strategie v současném obchodním styku. Rozsáhlejší část teorie se podrobně zabývá rozborem přípravy komunikačního plánu a strategie. V praktické části představuje práce areál zámku Berchtold jako takový -- geografickou polohu, historii, současnost a vizi do budoucnosti, analýzu současného stavu a aktivit areálu. Největší důraz je samozřejmě kladen na poslední část tedy komunikační plán na rok 2011. V tomto úseku využívám znalosti, které jsem získala studiem na Vysoké škole ekonomické během uplynulých let, ale především během posledního semestru, kdy jsem absolvovala vedlejší specializaci Komerční komunikace. Tento úsek může zároveň sloužit jako podklad pro samotnou komunikaci s klienty areálu dle jednotlivých typů služeb. Závěr práce vyhodnocuje, zda-li byl cíl práce, který je stanoven v úvodu, splněn či nikoliv.
Komunikační strategie Paláce Flóra
Caletková, Miroslava ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Pospíšil, Lukáš (oponent)
V rámci zpracovávání tohoto tématu jsem spolupracovala s marketingovou ředitelkou Paláce Flóra, Šárkou Bušková, které mi v mnohém pomáhala. Práce je strukturována do dvou částí -- teoretické a praktické. Teoretická část je dále členěna do tří hlavních kapitol. Postupně zde procházíme pojmy jako "Marketing", "Marketingový mix", dále přecházíme ke komunikaci obecně a nakonec k zásadám efektivní marketingové a komerční komunikace. Praktická část se zabývá konkrétním obchodním centrem, jeho postavením na pražském trhu, strategií a přístupem k návštěvníkům. Je členěna opět do dvou základních kapitol. První z nich se zabývá situační analýzou, tedy popisem současné situace a zhodnocením přímé konkurence Paláce Flóra. V druhé části je popsána konkrétní komunikační strategie a komunikační plán Paláce Flóra na rok 2008. Což je i výstup a hlavní cíl této diplomové práce. K dosažení cílů byly použity poznatky z nastudované literatury doplněné o informace získané sledováním aktuální situace mezi obchodními centry. Část údajů byla použita na základě kontaktu s marketingovým oddělením Paláce Flóra.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 23 záznamů.   začátekpředchozí21 - 23  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.