|
Návrh komunikačního mixu
Koutná, Kateřina ; Čechová, Pavla (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřena na zlepšení komunikačního mixu vybraného podnikatele Marka Argana, který podniká v oblasti prodeje thajského zboží a zároveň nabízí služby v podobě lekcí jógy a masáží. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. První část se zabývá teoretickými poznatky, které jsou východiskem pro další části práce. Druhá část popisuje činnost zvoleného podniku a analýzu současného marketingového a komunikačního mixu. V poslední části je navržen nový komunikační mix, který bude v podniku aplikován.
|
|
Marketingový plán značky Horsefeathers
Šmíd, Michal ; Koudela, Tomáš (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh marketingového plánu značky Horsefeathers. Teoretická část se zabývá jednotlivými kroky týkajícími se marketingového plánování, tyto poznatky vycházejí z odborné literatury. V praktické části práce zkoumá aktuální situaci ve firmě a zpracovává analýzy. Na závěr předkládá návrh na vylepšení marketingového plánu firmy na základě získaných teoretických poznatků.
|
|
Hodnocení výkonnosti podniku
Navrátilová, Petra ; Trnka, Pavel (oponent) ; Režňáková, Mária (vedoucí práce)
Tato diplomová práce je zaměřená na finanční analýzu a zhodnocení výkonnosti společnosti Siemens, s. r. o., odštěpný závod Industrial Turbomachinery v letech 2010 – 2013. V praktické části je provedena analýza hospodaření společnosti a finanční analýza a porovnání ukazatelů se dvěma konkurenčními společnostmi. Cílem práce je návrh a doporučení k udržení výkonnosti společnosti.
|
| |
|
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Krátká, Martina ; Řičánková, Iveta (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaměřuje na zhodnocení stávajícího stavu marketingového mixu podniku Vinařství U Kapličky a návrhy na jeho zlepšení. Cílem této práce je zvýšení tržeb podniku. Práce je rozdělena do čtyř částí. Teoretická část se zaměřuje na teoretická východiska, která souvisí s problematikou marketingového mixu. Analytická část porovnává získané poznatky z teoretické části s aktuální situací v podniku. Návrhová část zahrnuje konkrétní návrhy na zlepšení oblastí, které byly na základě analytické části shledány jako problematické. Poslední část se věnuje ekonomickému zhodnocení a přínosům navržených opatření.
|
| |
|
Podnikatelský plán - zábavně sportovní areál se zaměřením na koně
Zámečníková, Petra ; Zámečníková, Anna (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje podnikatelský plán na rozšíření stávajícího podniku. V teoretické části je popsán způsob, jakým by měl být podnikatelský plán sestavován a všechny jeho součásti. Praktická část je pak věnována analýze možností dalšího růstu ranče. Je popsán stávající stav podnikání i to, jak se projeví navrhované změny. Část práce je pak věnována detailnímu představení aktivit a marketingovému plánu. Kromě všech obvyklých analýz je obsažena i detailní analýza cashflow. Dále práce obsahuje přehled očekávaných příjmů a nákladů.
|
|
Podnikatelský plán pro rozvoj malé firmy
Bastlová, Pavlína ; Koudelka, Ivan (oponent) ; Sládková, Jitka (vedoucí práce)
V této diplomové práci je zpracován podnikatelský plán pro rozvoj malé firmy. Práce analyzuje současný stav podniku, jeho možnosti a problémy. Především na základě analýzy trhu, konkurence a finanční analýzy předkládám návrh možných změn, které podnik bude moci využít. Tato diplomová práce bude sloužit majiteli podniku jako dokument pro uskutečnění navrhovaných změn.
|
|
Marketingové aktivity vybraného malého podniku
KOUTENSKÁ, Věra
Cílem diplomové práce je zhodnocení současné situace firmy VOLF kancelářské potřeby, s r.o., působící na trhu školních a kancelářských potřeb, z pohledu marketingových aktivit. K hodnocení marketingových aktivit je využito nástrojů marketingového mixu. V závěru práce jsou shrnuty zjištěné výsledky a na jejich základě vytvořeny konkrétní návrhy vedoucí ke zlepšení současné situace. Mezi použité metody, vedoucí k naplnění cíle práce, náleží: analýza marketingových aktivit, zhodnocení marketingového mixu, analýza stávajících zákazníků, analýza konkurence, analýza dodavatelů a řízené rozhovory.
|
|
Analýza maloobchodního trhu segmentu zdravé výživy v Hradci Králové
Vašková, Michaela ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Němečková, Iveta (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu trhu se zdravou výživou v Hradci Králové. Práce je rozdělena na tři části. V první kapitole je charakterizován trh s biopotravinami v České Republice z hlediska producentů, distributorů a spotřebitelů s odhadem budoucího vývoje. Další část je věnována situační analýze v Hradci Králové s cílem zmapovat stávající trh segmentu zdravé výživy a pomocí kvantitativního výzkumu charakterizovat typického zákazníka specializované prodejny se zdravou výživou a jeho nákupní chování. Závěrečná kapitola se zabývá analýzou konkurence s cílem zvolit vhodnou konkurenční strategii pro vybranou prodejní jednotku. Konkurence je analyzována pomocí Kotlerovy analýzy konkurence a Porterova modelu pěti sil.
|