Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh asfaltové směsi s použitím 30 % R-materálu a její posouzení funkčními zkouškami
Horáček, Daniel ; Šperka, Pavel (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Cílem mojí bakalářské práce je návrh asfaltové směsi s vyšší životností (směsi typu VMT 16) a její následné posouzení vybranými funkčními zkouškami. Směsi VMT se používají pro ložní a podkladní vrstvy vozovek s vyšším dopravním zatížením. Hlavní myšlenkou této bakalářské práce je návrh takové asfaltové směsi, která bude složena z přírodních kameniv, recyklovaných asfaltových směsí a asfaltu modifikovaného pryžovým granulátem, a přesto si zachová dobré vlastnosti pro použití ve vozovce. Použití recyklovatelných asfaltových směsí umožní znovupoužít vybourané nebo vyfrézované asfaltové vrstvy, kterých je v současnosti vysoký přebytek a umožní snížit celkové náklady na stavbu nových asfaltových vrstev s vysokou kvalitou. V bakalářské práci je popis provedených empirických a funkčních zkoušek, podle nichž byla výsledná asfaltová směs navržena, a výsledky porovnány s TP151 - Asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti (VMT).
Hodnocení vlastností pojiv typu PMB obsahujících pojivo z R-materiálu
Měšťanová, Petra ; Hýzl, Petr (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je popsání vlivu přidání různého množství zestárlého pojiva znovuzískaného z R-materiálu na změnu vlastností polymerem modifikovaného asfaltu. Na znovuzískání asfaltového pojiva je použit R-materiál obsahující nemodifikovaný asfalt a R materiál, u kterého lze předpokládat modifikaci. Získané pojivo z R-materiálu je do čerstvého pojiva dávkováno v množství 15 %, 30 % a 50 %. V teoretické části jsou popsané způsoby recyklace netuhých vozovek, extrakce a regenerace asfaltového pojiva, oživení jeho vlastností a použité metody empirických a funkčních zkoušek. Praktická část práce se zabývá vyhodnocením a porovnáním výsledků vlastností smíchaných asfaltových pojiv.
ASFALT JE KAPALINA
Prokop, Tomáš ; Novotný, Jaromír (oponent) ; Ambrůz, Jan (vedoucí práce)
Instalace se tematicky váže na moji dlouhodobě řešenou problematiku, která souvisí s osamocením, rozdělením, odloučením. Důraz kladu především na akt fyzické blízkosti, která se zdánlivě jeví jako dotek či kontakt. Ve skutečnosti tomu tak ale není. Právě tato blízkost rozehrává vnitřní napětí. Jak je patrné, instalace je založena na jednoduchých principech vycházejících z vlastností daného materiálu. Ve své podstatě se jedná o dva bloky asfaltu, které samovolně působí na tabulové sklo. Sklo má v tomto případě význam pomyslné dělící roviny, která zabraňuje fyzickému kontaktu. Skleněná překážka tedy neumožňuje splynutí dvou asfaltových bloků. Navzdory těkavému charakteru, asfalt bude stékat. Instalace vychází z lidského měřítka, neboť bloky asfaltu mají lidskou proporci. Těmto blokům přisuzuji status bytostí, které touží po dotknutí se, avšak neúspěšně. Prolnutí je nemožné.
Tvorba trvalých deformací u asfaltových směsí
Bambulová, Lucie ; Coufalík, Pavel (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaobírá popisem laboratorních vlastností zestárlých asfaltových pojiv ve vztahu k trvalým deformacím. V teoretické části je popsán princip empirických zkoušek: penetrace jehlou a stanovení bodu měknutí. Dále je vysvětlen postup a podstata zkoušky MSCR. V praktické části budou vyhodnoceny vlastnosti patnácti zkoušených asfaltových pojiv a na základě výsledků budou vyhotoveny dvě desky, které jsou podrobeny zkoušce pojezd kolem.
Vliv teploty na penetraci asfaltových pojiv
Koblížek, Ondřej ; Koudelka,, Tomáš (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlivem teploty na výsledek zkoušky penetrace jehlou zkoušených asfaltových pojiv při různých zkušebních teplotách. V teoretické části je popsána problematika provádění laboratorních zkoušek ve světě. Práce se dále podrobněji zaměřuje na americký výzkumný program SHRP (Strategic Highway Research Program). V další části jsou podrobně popsány použité laboratorní zkoušky (stanovení penetrace jehlou, stanovení bodu měknutí metodou kroužek – kulička). V praktické části jsou stručně popsány použité materiály, stanoveny výsledky laboratorních zkoušek a jejich následné vyhodnocení a porovnání.
Dvouvrstvý koberec drenážní s asfaltem modifikovaným pryžovým granulátem
Klimeš, Petr ; Hegr, Zdeněk (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Cílem této práce je zpracovat rešerši literatury týkající se použití dvouvrstvých drenážních systémů, určit zásady pro návrh směsí typu asfaltový koberec drenážní. Jsou navrženy směsi drenážního koberce PA 8, PA 11 a PA 16 s odlišným dávkováním asfaltu modifikovaného pryžovým granulátem. Je stanovena odolnost vůči účinkům vody, drenážní schopnost a ztráta částic všech směsí. Byla rovněž stanovena odolnost dvouvrstvého PA 8 a PA 11 vůči vzniku trvalých deformací a drenážní schopnosti. Laboratorními zkouškami se prokázala vhodnost těchto dvouvrstvých koberců s očekávaným snížením hlučnosti silničního provozu.
Recyklace asfaltových směsí s vyšším množstvím R-materiálu
Klimek, Matěj ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Teoretická část diplomové práce rekapituluje stávající literaturu z oblasti problematiky recyklace asfaltových směsí s vyšším obsahem R-materiálu. Praktická část diplomové práce zkoumá změny vlastností asfaltových směsí s vyšším obsahem R-materiálu, vlivem změny míchacího času. Pro potřeby tohoto výzkumu bylo navrženo pět směsí. Jedná se asfaltové směsi určené pro obrusnou vrstvu vozovky (ACO 11+). Referenční směs „A“ bez R-materiálu, se standardním časem míchaní 25 sekund. Směs „B“ se 40 % R-materiály, bez rejuvenátu, s prodlouženým časem míchaní 40 sekund. Směs „C“ se 40 % R-materiálu, s rejuvenátorem a standardním časem míchaní. Směs „D“ se 40 % R-mateirálu s rejuvenátorem a prodlouženým časem míchaní 40 sekund. Směs „E“ se 40 % R- materiálu, s rejuvenátorem a prodlouženým časem míchaní 55 sekund.
Návrh směsi typu asfaltový beton a stanovení odolnosti proti účinkům vody
Renza, Jaroslav ; Matoušek, David (oponent) ; Varaus, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje a zkouší asfaltové směsi typu asfaltový beton podle návrhu národní přílohy revidované normy ČSN EN 13108-1 Asfaltový beton. V návaznosti na návrhy směsi byla porovnána její odolnost proti účinkům vody.
Vliv skladování polymerem modifikovaných asfaltů na jejich vlastnosti
Měšťanová, Petra ; Fišer,, Jiří (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je popsání vlivu dlouhodobého skladování polymerem modifikovaných asfaltů při teplotě 180 °C na jejich vlastnosti. V teoretické části bude popsána podstata modifikace pojiv a postup zkoušek penetrace jehlou, bodu měknutí, vratné duktility a dynamické viskozity v DSR. V praktické části budou vyhodnoceny a porovnány změny vlastností pěti zkoušených modifikovaných pojiv v průběhu skladování.
Vliv okrajových podmínek na index stárnutí asfaltových pojiv
Štohlová, Barbora ; Koudelka, Tomáš (oponent) ; Dašek, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá vlivem několika okrajových podmínek na indexy stárnutí různě modifikovaných asfaltových pojiv. V práci je popsána reologie a modifikace asfaltových pojiv, druhy stárnutí (krátkodobé, dlouhodobé) a použité zkoušky (penetrace jehlou, bod měknutí, komplexní modul ve smyku, fázový úhel, zkoušky stárnutí). V druhé části je stručný popis použitých materiálů a porovnání výsledků zkoušek na těchto materiálech.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.