|
Zpracování kurzu Analýza a návrh IS v iTunes U
Brousek, Adam ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Chlapek, Dušan (oponent)
Cílem této práce je iniciace zavedení platformy iTunes U na Vysoké škole ekonomické v Praze a současné digitální zpracování kurzu Analýza a návrh IS jako vzorového. Teoretická část popisuje obecně iTunes U a vysvětluje důvody k jeho výběru podpořené argumenty z různých zdrojů. Praktická část je dokumentací ke tvorbě kurzu a procesu zavádění této platformy na vysoké škole. Práce by měla sloužit jako manuál pro vyučující a akademické pracovníky, kteří mají o iTunes U zájem a rádi by ho využili ve svém kurzu nebo zavedli na své škole.
|
|
Provoz jednosálových kin po roce 1989 na Praze 1 a 2
Smiková, Michaela ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Hucková, Barbara (oponent)
Bakalářská práce pojednává o osudech jednosálových kin, která se vyskytovala v městských obvodech Prahy 1 a Prahy 2. Teoretická část práce se zabývá vlivem historických události na provozování kin v průběhu 20. století, a to od jeho počátku, kdy kina zaznamenala progresivní růst, až do jejich postupného úpadku po roce 1989. Praktická část je zaměřena na současný stav jednosálových kin. Jak prosperují klasická kina dnes a jakou funkci plní prostory již zaniklých biografů. Cílem práce je nastínit problematiku udržitelnosti provozování jednosálových kin, zmapovat zaniklé biografy na Praze 1 a 2, analyzovat důvody, které vedly k jejich zániku a zároveň popsat současný stav fungujících kinosálů.
|
| |
|
Vliv technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby
Labská, Julie ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Šťástka, Vladimír (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou vlivu technologií na hudební průmysl z hlediska distribuce hudby. V úvodních kapitolách je pro zasvěcení do tématu popsána změna vnímání a tvorby hudby v čase a vývoj technologií s hudbou souvisejících v historickém kontextu. Dále se práce soustředí zejména na současné technologie, tedy digitalizaci a internet, změny, které s jejich rozšířením distribuce hudby prodělala, a legislativní rámec související se sdílením a stahováním hudby prostřednictvím internetu. V reakci na zvyšující se intenzitu porušování autorských práv neautorizovaným šířením hudby a tím vyvolaný pokles prodejů fyzických nosičů bylo zástupci hudebního průmyslu vytvořeno několik dílčích strategií na podporu legálního rozšiřování online služeb poskytujících hudbu a zvyšování povědomí společnosti o autorských právech. Práce analyzuje a hodnotí tyto strategie a na základě historického vývoje a současné situace odhaduje budoucí vývoj hudebního průmyslu. Dílčím cílem práce je zhodnocení, zda má prodej fyzických nosičů budoucnost jako hlavní zdroj příjmů hudebního průmyslu či nikoliv.
|
| |
| |
| |
| |
| |
| |