Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 121 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nosná ocelová konstrukce autosalonu
Buchta, Vojtěch ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Hron, Lukáš (vedoucí práce)
Zadáním práce bylo vypracování návrhu a posudků nosné konstrukce autosalonu. Objekt se nachází v katastru města Hradec Králové. Půdorysná plocha má rozměry 30 x 15 m, výška objektu 7 m v nejvyšším místě. Střecha je pultová, tvořená dvěma částmi o shodném sklonu 3,81°. Materiál všech konstrukčních částí je ocel S235. Statické výpočty jsou realizovány dle platných norem. Konstrukce je tvořena nosnými sloupy vetknutými do základů, vazníky jsou navrženy příhradové z dutých průřezů, kloubově připojeny ke sloupům. Vaznice jsou kloubově připojeny k hornímu pasu vazníku, přičemž spodní i horní hrany lícují. Podporují střešní plášť tvořený panely Kingspan tl. 160 mm. Stěnový plášť technické části objektu je tvořen taktéž systémovými panely firmy Kingspan. Opláštění prodejního prostoru je tvořeno skleněnými panely firmy Reynaers.
Konstrukční návrh testovacího zařízení
Pavluš, Martin ; Pavlík, Jan (oponent) ; Tůma, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá konstrukčním návrhem automatizovaného testovacího zařízení vybraných typů pneumatických ventilů. Problém ručního kontrolního procesu je jeho neefektivita, jak z hlediska chybovosti lidského faktoru, tak časové ztráty způsobené dalším montováním. Zautomatizovaný proces ruční kontroly problém eliminuje. V teoretické části jsou uvedeny typy rozváděčů, popsány vybrané měřící postupy a způsoby měření. V praktické části byl vytyčen měřící postup a na základě něho navrženy varianty konstrukce testovacího stroje a testovací okruh. Závěr práce obsahuje zhodnocení celého projektu.
Návrh mechanické závory
Kubeš, Ondřej ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
První část bakalářské práce zpracovává analýzu nejpoužívanějších koncepcí zábran pro omezení průjezdu vozidel. Takových, které zajišťují bezpečnost hlídaných parkovišť osobních automobilů. Na základě této analýzy je zhotoven konstrukční návrh silniční bariéry. K tomuto návrhu je přiložen sestavný výkres.
Magnetický separátor
Šnédar, Jan ; Malášek, Jiří (oponent) ; Jonák, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh konstrukčního řešení pásového magnetického separátoru s permanentním magnetem určeného pro separaci nežádoucího feromagnetického odpadu z odpadu z třískového obrábění hliníku. Tato zpráva obsahuje přehled zařízení, sloužících k separaci a návrh konkrétního řešení magnetického separátoru. Dle vstupních parametrů jsou vypočteny všechny parametry potřebné ke správnému návrhu stroje. Součástí technické zprávy je výkresová dokumentace vybraných dílů a sestavy.
Silniční železobetonový most
Koumar, Jan ; Panáček, Josef (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je návrh silničního železobetonového mostu o jednom poli přes řeku Oskavu v obci Uničov. Most bude převádět silnici II/449 kategorie S 7,5/50. Byly vypracovány dvě tvarové varianty průřezu, z nichž byla pro návrh a posouzení nosné konstrukce vybrána plná deska s lichoběžníkovým průřezem a uvažovaným rozpětím mostu 14,00 m. Vnitřní síly od působícího zatížení byly vypočteny na deskovém modelu v programu SCIA Engineer 18.1 a porovnány s ručním výpočtem na prutovém modelu metodou vzdorujících šířek. Nosná konstrukce je dimenzována na mezní stav únosnosti a mezní stav použitelnosti.
Prefabricated apartment building made of wall panels
Dobrovodský, Martin ; Koláček, Jan (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
This bachelor thesis describes a structural solution for an apartmen building. Structural design of selected elements to be specific. Project documentation, formwork and armature drawing of selected elements are also part of the thesis. Calculations contain a specific design of selected elements calculated by hand and by SCIA engineer software.
Návrh a realizace konstrukčního řešení úpravy pískovacího stroje
Klár, Pavel ; Fuis, Vladimír (oponent) ; Krejsa, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a realizací konstrukční úpravy pískovacího stroje s ohledem na požadavky řešení. První část obsahuje krátkou rešeršní studii, jež popisuje technologii tryskání a různé druhy tryskacích strojů. V druhé, praktické části je popsán rozbor problému a stanovení cílů, kterých má být dosaženo. Hlavní cíle návrhu jsou zásadně nezasahovat do stroje a úpravou omezit přítomnost obsluhy při vlastním procesu pískování. Dále je podrobně popsán návrh řešení, který splňuje zadané cíle a je doplněn výpočty. Popsaný návrh je realizován a předběžné výsledky naznačují, že nadefinované cíle jsou splněny.
Stavebně technologický projekt výrobní haly Rokycany.
Štefaňák, Jan ; Ing.Pavel Svoboda (oponent) ; Diaz, Yvetta (vedoucí práce)
Práce řeší technologickou přípravu výrobní haly v Rokycanech. Jde o betonovou prefabrikovanou konstrukci založenou na vrtaných pilotách. Obsahem projektu je návrh zařízení staveniště, dimenzování strojů a mechanismů, harmonogram prací, technologické předpisy vybraných procesů a plán bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
Návrh mechanické závory
Kubeš, Ondřej ; Škopán, Miroslav (oponent) ; Malášek, Jiří (vedoucí práce)
První část bakalářské práce zpracovává analýzu nejpoužívanějších koncepcí zábran pro omezení průjezdu vozidel. Takových, které zajišťují bezpečnost hlídaných parkovišť osobních automobilů. Na základě této analýzy je zhotoven konstrukční návrh silniční bariéry. K tomuto návrhu je přiložen sestavný výkres.
Autosalon v Olomouci
Mudrák, Štěpán ; Barnat, Jan (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh a statický posudek dřevěné nosné konstrukce autosalonu v lokalitě Olomouc. Půdorysné rozměry objektu jsou 16 x 37 m, střecha je navržena ve sklonu 5° jako pultová s převislým koncem, který vystupuje o 6 m přes čelní stěnu. Půdorysné rozměry střechy jsou tedy 22 x 37 m. Objekt je navržen jako dvojpodlažní s dvěmi úrovněmi 2NP. Maximální výška konstrukce je cca 9,0 m. Řešení je založeno na studii dvou posuzovaných variant materiálového řešení, jedna ze dřeva, druhá z oceli. Z variant byla vybrána vhodnější a pro tu byly zpracovány výkresy, statický výpočet a technická zpráva. Hlavní nosný systém tvoří příčná vazba s jedním rámovým rohem v osové vzdálenosti 6 m. Hlavním nosným materiálem je lepené lamelové dřevo doplněné prvky z rostlého dřeva a oceli. Střešní plášť je podporován příčnými vaznicemi bočně uloženými na vazníku. Nosným prvkem stropů jsou prvky systému Novatop Element Prostorovou tuhost zajišťují ocelová ztužidla. Statická analýza byla řešena metodou konečných prvků za pomoci software Scia Engineer 21, kde bylo provedeno i posouzení prvků na mezní stavy únosnosti a použitelnosti. Posudky přípojů byly vypracovány ručně a s podporou software Idea Statica a Hilti Engineering Suite.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 121 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.