Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 643 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.06 vteřin. 
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Bagarová, Tereza
Bakalářská práce se zabývá identifikací faktorů, které ovlivňují chování spotřebitele generace Z při nákupu produktů privátních značek. Na základě výsledků dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů jsem zjistila, že nejdůležitějšími faktory jsou cena zboží, především pro domácnosti s nízkým příjmem, kvalita výrobku a také vlastní zkušenost s produktem privátní značky. Pozitivním zjištěním je fakt, že více než 70 % respondentů vnímá kvalitu privátních značek jako srovnatelnou nebo lepší v porovnání se značkami výrobců. Cílem práce bylo vytvoření návrhů a doporučení pro maloobchodní řetězce vedoucí ke zvýšení loajality jejich zákazníků a také k růstu prodeje výrobků privátních značek. Doporučení se týkají například propagace kvality produktů nebo zařazení privátních značek do soutěží a akcí pořádaných obchodním řetězcem.
Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a její vliv na zájem nových uchazečů o studium
Pavelková, Jana
PAVELKOVÁ, J. Interní image vysokých škol ekonomického zaměření a její vliv na zájem nových uchazečů o studium. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzi-ta v Brně, 2020. Diplomová práce se zabývá tématem interní image vysokých škol ekonomic-kého zaměření a jejím vlivem na nové uchazeče o studium. Cílem této práce je zhodnotit vliv referencí současných studentů vysokých škol na uchazeče a jejich preference. v rámci výzkumu byla provedena orientační analýza, kvantitativní vý-zkum a doplňující kvalitativní výzkum. Kvantitativní výzkum byl proveden u stu-dentů vysokých (n = 271) a středních (n = 167) škol prostřednictvím dotazníkové-ho šetření. Kvalitativní výzkum byl pak proveden prostřednictvím hloubkových rozhovorů u studentů vysokých (n = 10) a středních (n = 5) škol. Na základě vý-sledků byly analyzovány a popsány preference studentů a byla navržena doporu-čení pro vysoké školy. Tato doporučení slouží ke zlepšení pozitivních referencí studentů.
Corporate design penzionu Samota Adelheid
Křivohlávková, Aneta
Práce se věnuje tvorbě nového jednotného vizuálního stylu penzionu Samota Adelheid. Teoretická část je zaměřena na cestovní ruch, marketingovou komunikaci, teorii značky se zaměřením na koncept firemní identity a její složky, zejména korporátní design. Poznatky z auditu firemní identity penzionu a jeho konkurentů představují klíčové podklady návrhu nového jednotného vizuálního stylu. Funkčnost loga je ověřena na 3D modelech reklamních předmětů. Za účelem obohacení prezentace penzionu byla vytvořena jeho krátká animovaná znělka.
Ekonomické zhodnocení merchandisingu privátních značek společnosti Ahold
Matejová, Iva
Matejová, I. Merchandising privátních značek společnosti Ahold. Bakalářská práce. Třebíč: MENDELU v Brně, 2013. Tato bakalářská práce se zabývá merchandisingem privátních značek společ-nosti Ahold, tedy tím, jak se vlastní značky řetězců Albert prodávají, jak je pe-čováno o to, aby zákazníka zaujaly. Jedná se o takové výrobky, které jsou pro-dávány pod značkami, které má pouze daný řetězec, a to Euro Shopper, Albert Quality, Albert Bio a Albert Excellent. Cílem mé bakalářské práce je navrhnout doporučení společnosti Ahold, lépe řečeno doporučení pro konkrétní prodejnu, co se týče merchandisingu. Podkladem pro tato doporučení bude vytvořený dotazník a následný mystery shopping. V teoretické části jsou vymezeny pojmy týkající se marketingu, je zde také nastíněn marketingový mix. Další kapitoly jsou věnovány merchandisingu, jeho prvkům, pravidlům a důležitosti dodržování těchto pravidel. Dále je zde vymezen pojem značky, její druhy a podstatná část se týká značek privátních. Zároveň jsou uvedeny některé vlastní poznatky včetně fotografií. Druhá, praktická část se věnuje představení společnosti od počátku jejího vzniku až po současný stav. Dále jsou uvedeny vlastní značky společnosti a nato je vytvořen dotazník týkající se těchto značek a pohledu zákazníka na ně. Na základě obdržených odpovědí je provedeno vyhodnocení. Na závěr je navr-ženo několik doporučení pro vybranou prodejnu v Třebíči.
Evaluation of branding of regional products in Chile with the focus on small wine producers
Dvořáková, Gabriela
Cílem diplomové práce je zjistit, jaké jsou preference zákazníků při nákupu vína v Chile, konkrétně na základě balení a vinařské etikety a zda malí producenti vína potřebují zahrnout branding do marketingové strategie. Regionální produkt začal být za poslední dobu v Chile poptávaným zbožím, proto bylo zkoumáno, zda také regionální produkty mohou být spojeny s brandigem. V diplomové práci byla analyzována literatura s korespondujícími průzkumy a studiemi. V praktické části byl použit dotazník na pilotní bázi, který zkoumal preference zákazníků při výběru láhve vína. Výsledek je však limitován, a to z důvodu nerepresentativního vzorku, který nemůže být zobecněn na populaci. Na základě výsledků pilotního dotazníku bylo možné zjistit, jak respondenti rozumí otázkám a kde je možné provést kroky k lepšímu porozumění otázek při dalším průzkumu. Dotazník vyplnilo 80 respondentů. Výsledky ukázaly, že 71,25 % respondentů se rozhodlo koupit láhev vína na základě značky (brandu) nebo jména vinařství. Dále respondenti označili jako nejdůležitější prvky na vinné etiketě značku, jméno vinařství, rok a místo původu. Na základě výsledků dotazníku byl předložen návrh doporučení pro další průzkum, a to ve formě rozhovoru a focus groups. Největším problémem je vizuální představa respondentů, která může být lehce zaměněna a výsledky mohou být zkresleny. Na základě dat byla navrhnuta strategie brandu jako návod pro malé vinaře. Tato diplomová práce je zpracovaná pro chilský projekt Vitrina Campesina a výsledky budou použity pro jeho účely.
Rozvoj certifikačních systémů v cestovním ruchu
Zápařková, Michaela
Rozvoj certifikačních systémů v cestovním ruchu. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. V diplomové práci je zpracována problematika cestovního ruchu se zaměřením na vliv cestovního ruchu na prostředí, na kvalitu služeb, na marketingovou komuni-kaci, na certifikační systémy a přínosy certifikací v kontextu trvalé udržitelnosti. Dále je provedena analýza tří vybraných certifikačních systémů v cestovním ruchu se zaměřením na zážitkovou gastronomii a cykloturistiku. Na základě dotazníko-vého šetření mezi spotřebiteli a osobních rozhovorů s poskytovateli služeb cestovního ruchu byly zhodnoceny přínosy certifikací a učiněny návrhy k dalšímu rozvoji.
Vnímání privátních značek u spotřebitelů v Jihomoravském kraji
Chládková, Martina
Chládková, M. Vnímání privátních značek u spotřebitelů v Jihomoravském kraji. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Diplomová práce se zabývá postojem spotřebitelů Jihomoravského kraje k vybraným privátním značkám potravin. Cílem práce je navrhnout opatření, která povedou ke zvýšení prodeje vybraných privátních značek potravin. Dále zjistit nejdůležitější faktory a motivy, které spotřebitele ovlivňují při nákupu privátních značek potravin a pokud spotřebitelé potraviny těchto značek nekupují, jaký k tomu mají důvod. K naplnění cíle práce byla provedena literární rešerše z dostupné české i zahraniční literatury a vědeckých článků, analýza maloobchodního trhu s privátními značkami potravin ze sekundárních výzkumů, vlastní dotazníkové šetření zabývající se nákupem privátních značek u spotřebitelů z Jihomoravského kraje, vyhodnocení stanovených hypotéz a slepý test. Na základě zjištěných informací byly doporučeny návrhy, které mají vést k vyšší prodejnosti potravin privátních značek, vyššímu povědomí a informovanosti a také ke zvýšení důvěry spotřebitelů k těmto značkám.
Zápis a oceňování ochranné známky
Gillar, Tomáš
Práce se zabývá vymezením vztahu a rozdílů mezi pojmy značka a ochranná známka. Dále vymezením právních, tržních a finančních aspektů ovlivňujících značku, myšleno obecně jako širší pojem a popisem metod určených k ocenění ochranné známky, jako věci nehmotné movité. Praktická část diplomové práce se zabývá aplikací teoretických poznatků s cílem doporučit výběr vhodné metody ocenění pro případnou budoucí ochrannou známku firmy Dlažba, s. r. o.
Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín
Opová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Efektivita vybraných PR eventů sportovní organizace Ski a Bike Centrum Radotín Cíle: Hlavním cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace v organizaci Ski a Bike Centrum Radotín se zaměřením na PR eventy a jejich efektivitu při dosahování marketingových cílů. Jelikož je toto téma velmi široké, práce se detailně zaměřuje pouze na jeden typ eventů, a tím jsou eventy pro stálé zákazníky firmy, konkrétně na pravidelné cyklistické vyjížďky. Metody: V této práci byly použity metody kvalitativního výzkumu i kvantitativního. Pro kvalitativní výzkum byla konkrétně využita analýza sekundárních dat a polostrukturovaný rozhovor se spolumajitelem organizace Ski a Bike Centrum Radotín. Kvantitativní metodu v této práci pak zastupuje dotazníkové šetření, které probíhalo v online podobě s účastníky vyjížděk pořádanými organizací Ski a Bike Centrum Radotín. Výsledky: Výsledky dotazníkového šetření ve většině případů změřily efektivitu PR eventů organizace SBCR při dosahování nastavených cílů. Organizace eventů funguje dobře, účastníci si díky nim lépe pamatují značku SBCR a mezi značkou a zákazníkem se prohlubuje vzájemný vztah. Výsledky také ukázaly, že by se firma měla zaměřit na fungování půjčovny a servisu, které zákazníci využívají spíše u konkurenčních organizací....

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 643 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.