Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koncentrace magnetického pole v mikroskopickém měřítku
Střecha, Jan ; Wojewoda, Ondřej (oponent) ; Staňo, Michal (vedoucí práce)
Magnetické koncentrátory se využívají pro zesilení detekovaného pole magnetickcými senzory, nebo jako jádra v cívce pro usměrnění magnetického pole. Práce se zabývá koncentrátory magnetického pole v mikroskopickém měřítku a snaží se navrhnout různé metamateriály a geometrie, které by se daly využít k zesílení magnetického pole. K simulacím se využívá program Mumax3, který pomocí metodou konečných diferencí a diskretizací prostoru na malé kvádry řeší časovou závislost magnetizace. Nejprve byla prozkoumána geometrie „petal“, neboli okvětní lístek, průměr koncentrátoru byl 5 m a simulována hodnota zesílení, kterého nabývá, při aplikování externího pole. Následně byly vytvořeny metamateriály permalloye Nife, z výchozí tvaru okvětního lístku, skládající se z malých rovnostranných trojúhelníků o velikosti
Přístupy k zákazníkům a role prodejního personálu vybraných maloobchodních značek československé historie a současnosti
Střecha, Jan ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Má bakalářská práce "Komparace marketingu a role prodejního personálu maloobchodních značek československé historie a současnosti" využívá dvou případových studií, v rámci nichž analyzuje a následně komparuje značky Nehera, oděvní služba; Rolný, továrna na oděvy; se společností H&M a společnost V. J. Rott se společností IKEA. První část se zabývá teoretickými koncepty a pojmy, kterými jsou historie samotného prodeje, nákupní chování zákazníka, retail marketing a módní marketing. V druhé části práce je představena historie všech zkoumaných podniků a třetí část práce se věnuje dvěma případovým studiím, jejichž součástí jsou analýzy marketingových mixů 4P a vybraných způsobů propagace a následná komparace provedených analýz. Práce hledá rozdíly a shody v rámci marketingového mixu, marketingových sdělení a také vybraných publikací. V závěru pak shrnuje své poznatky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.