Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Dětské spontánní aktivity v mateřské škole
Stýblová, Renata ; Opravilová, Eva (vedoucí práce) ; Koťátková, Soňa (oponent)
Klíčová slova : spontánní - spontaneita, aktivita, režim dne, podmínky ( prostor, vybavení, postoj učitelky ), akceptace, empatie, autenticita, facilitace, gender identita Anotace: Práce se zabývá problematikou dětské spontánní aktivity v mateřské škole. Vysvětluje základní pojmy, vztahující se k dané tematice - spontaneita, aktivita. Vymezuje prostor spontánní aktivity v režimu dne a sleduje podmínky důležité pro vytváření optimálního prostoru pro spontánní aktivity. Činnosti popisuje, třídí a hodnotí z hlediska edukační hodnoty, z hlediska naplňování rozvojových možností dítěte. Druhá část práce, opírající se především o přímá pozorování šesti vybraných dětí při spontánních aktivitách ve třídě a na zahradě ve vybrané mateřské škole, je zaměřena na mapování, pojmenování a kategorizaci spontánních aktivit. Blíže popisuje obsah spontánně volených činností i volbu herního partnera, sleduje rozdílnost aktivit uvnitř a venku i chlapecký a dívčí obsah spontánních aktivit. 6
Dětské spontánní aktivity v mateřské škole
Stýblová, Renata ; Koťátková, Soňa (oponent) ; Opravilová, Eva (vedoucí práce)
Klíčová slova : spontánní - spontaneita, aktivita, režim dne, podmínky ( prostor, vybavení, postoj učitelky ), akceptace, empatie, autenticita, facilitace, gender identita Anotace: Práce se zabývá problematikou dětské spontánní aktivity v mateřské škole. Vysvětluje základní pojmy, vztahující se k dané tematice - spontaneita, aktivita. Vymezuje prostor spontánní aktivity v režimu dne a sleduje podmínky důležité pro vytváření optimálního prostoru pro spontánní aktivity. Činnosti popisuje, třídí a hodnotí z hlediska edukační hodnoty, z hlediska naplňování rozvojových možností dítěte. Druhá část práce, opírající se především o přímá pozorování šesti vybraných dětí při spontánních aktivitách ve třídě a na zahradě ve vybrané mateřské škole, je zaměřena na mapování, pojmenování a kategorizaci spontánních aktivit. Blíže popisuje obsah spontánně volených činností i volbu herního partnera, sleduje rozdílnost aktivit uvnitř a venku i chlapecký a dívčí obsah spontánních aktivit. 6

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.