|
In store marketing z pohledu dodavatele
Süll, Szilvia ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Ve své práce se zaměřím na in-store marketing z pohledu dodavatele. V metodologické části se zmíním o krátké historie této formy reklamy, jak se vyvíjela a kam míří. Protože se jedná v našem případě o B2B segment, uvedu marketingový mix a porovnám se segmentem B2C. Uvedu technologické nástroje, které se v této oblasti používají, postupy přípravy prostředků, spolupráci s klientami, výrobní procesy. Podotknu nové trendy v součastnosti a to, co se může očekávat v budoucu. V praktické části představím společnost Willson & Brown, která již dlouhá létá působí v oblasti in -- store marketingu jako navrhovatel, výrobce a dodavatel POS materiálů. Popíšu výrobky firmy, technológie, které při výrobě požívá. Pomocí SWOT analýzy zjistím jaké jsou jeho silné a slabé stránky a jaké má příležitosti a ohrožení. Uvedu výzkum, která byla prováděna mezi klienty společnosti na Evropské úrovni a výzkum vyhodnotím. Pomocí SWOT analýzy a výzkumu od zadavatelů na konci doporučím společnosti řešení na to, jak by se mohla stát absolutním vedoucím na trhu POS materiálů na Evropské úrovni.
|