Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Obraz americké filmové tvorby v československých médiích 70.let
Šlechtová, Věnceslava ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Dominik, Šimon (oponent)
Diplomová práce Obraz americké filmové tvorby v československých médiích 70. let pojednává o způsobu, jakým československá média v sedmdesátých letech vytvářela obraz o filmech, jež do Československa přišly mezi roky 1970 - 1979 z americké distribuce nebo byly v Československu uvedeny v kinech. Práce analyzuje způsob, jakým vybraná celostátní tištěná média, jednak určená pro širokou veřejnost (deníky Rudé právo a Lidová demokracie) a jednak určená pro vymezenou cílovou skupinu (filmová periodika Film a doba, Filmový přehled, Kino), pod politickým tlakem prezentovala obsah či přínos jednotlivých filmů; to vše v souvislostech s politickým a kulturním prostředím. Nosným tématem je zahrnutí oblasti filmu a jeho prezentace jako prostředku propagandy dané doby. Analytická část práce vychází ze zpracování článků či recenzí, které se k jednotlivým filmům či k jejich aktérům a tvůrcům ve vybraných tištěných periodikách objevily. Při rozboru je pak kladen důraz na zachycení důležitých argumentů či hodnocení v kontextu soudobého politického vývoje. Srovnání, jak danou problematiku pojímal denní tisk a jak vybraná periodika z oblasti kinematografie a filmu, si klade za cíl vnést do studia filmu i historie nový aspekt pohledu na dané téma.
Nadace a nadační fondy na sociálních sítích
Kvitová, Klára ; Šlechtová, Věnceslava (vedoucí práce) ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (oponent)
Diplomová práce podává obraz o způsobu, jakým české nadace a nadační fondy komunikují na sociálních sítích a o tom, které sociální sítě využívají. První část je, na základě relevantní literatury, věnována teoretickému zakotvení sociálních sítí v celkové disciplíně public relations. Přiloženy jsou poznatky z nejaktuálnějších světových výzkumů na toto téma. Cílem práce je analyzovat obsah sdělení, které organizace sdílí prostřednictvím sociálních sítí a definovat cílové skupiny, ke kterým je komunikace namířena. Výzkumná část je věnována detailní obsahové analýze příspěvků šesti nadací a čtyř nadačních fondů na sociální sítí Facebook, po dobu šesti měsíců. Komunikace je dána do kontextu s ostatními sociálními sítěmi a dalšími online kanály, které organizace využívají ke komunikaci. Práce může fungovat jako teoretické zázemí pro hlubší vhled do dané problematiky. Přináší také praktické příklady a poznatky využitelné v každodenní práci neziskových organizací.
Obraz americké filmové tvorby v československých médiích 70.let
Šlechtová, Věnceslava ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Dominik, Šimon (oponent)
Diplomová práce Obraz americké filmové tvorby v československých médiích 70. let pojednává o způsobu, jakým československá média v sedmdesátých letech vytvářela obraz o filmech, jež do Československa přišly mezi roky 1970 - 1979 z americké distribuce nebo byly v Československu uvedeny v kinech. Práce analyzuje způsob, jakým vybraná celostátní tištěná média, jednak určená pro širokou veřejnost (deníky Rudé právo a Lidová demokracie) a jednak určená pro vymezenou cílovou skupinu (filmová periodika Film a doba, Filmový přehled, Kino), pod politickým tlakem prezentovala obsah či přínos jednotlivých filmů; to vše v souvislostech s politickým a kulturním prostředím. Nosným tématem je zahrnutí oblasti filmu a jeho prezentace jako prostředku propagandy dané doby. Analytická část práce vychází ze zpracování článků či recenzí, které se k jednotlivým filmům či k jejich aktérům a tvůrcům ve vybraných tištěných periodikách objevily. Při rozboru je pak kladen důraz na zachycení důležitých argumentů či hodnocení v kontextu soudobého politického vývoje. Srovnání, jak danou problematiku pojímal denní tisk a jak vybraná periodika z oblasti kinematografie a filmu, si klade za cíl vnést do studia filmu i historie nový aspekt pohledu na dané téma.
Nadace a nadační fondy na sociálních sítích
Kvitová, Klára ; Šlechtová, Věnceslava (vedoucí práce) ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (oponent)
Diplomová práce podává obraz o způsobu, jakým české nadace a nadační fondy komunikují na sociálních sítích a o tom, které sociální sítě využívají. První část je, na základě relevantní literatury, věnována teoretickému zakotvení sociálních sítí v celkové disciplíně public relations. Přiloženy jsou poznatky z nejaktuálnějších světových výzkumů na toto téma. Cílem práce je analyzovat obsah sdělení, které organizace sdílí prostřednictvím sociálních sítí a definovat cílové skupiny, ke kterým je komunikace namířena. Výzkumná část je věnována detailní obsahové analýze příspěvků šesti nadací a čtyř nadačních fondů na sociální sítí Facebook, po dobu šesti měsíců. Komunikace je dána do kontextu s ostatními sociálními sítěmi a dalšími online kanály, které organizace využívají ke komunikaci. Práce může fungovat jako teoretické zázemí pro hlubší vhled do dané problematiky. Přináší také praktické příklady a poznatky využitelné v každodenní práci neziskových organizací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.