Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nadace a nadační fondy na sociálních sítích
Kvitová, Klára ; Šlechtová, Věnceslava (vedoucí práce) ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (oponent)
Diplomová práce podává obraz o způsobu, jakým české nadace a nadační fondy komunikují na sociálních sítích a o tom, které sociální sítě využívají. První část je, na základě relevantní literatury, věnována teoretickému zakotvení sociálních sítí v celkové disciplíně public relations. Přiloženy jsou poznatky z nejaktuálnějších světových výzkumů na toto téma. Cílem práce je analyzovat obsah sdělení, které organizace sdílí prostřednictvím sociálních sítí a definovat cílové skupiny, ke kterým je komunikace namířena. Výzkumná část je věnována detailní obsahové analýze příspěvků šesti nadací a čtyř nadačních fondů na sociální sítí Facebook, po dobu šesti měsíců. Komunikace je dána do kontextu s ostatními sociálními sítěmi a dalšími online kanály, které organizace využívají ke komunikaci. Práce může fungovat jako teoretické zázemí pro hlubší vhled do dané problematiky. Přináší také praktické příklady a poznatky využitelné v každodenní práci neziskových organizací.
Nadace a nadační fondy na sociálních sítích
Kvitová, Klára ; Šlechtová, Věnceslava (vedoucí práce) ; Šťovíčková Jantulová, Magdaléna (oponent)
Diplomová práce podává obraz o způsobu, jakým české nadace a nadační fondy komunikují na sociálních sítích a o tom, které sociální sítě využívají. První část je, na základě relevantní literatury, věnována teoretickému zakotvení sociálních sítí v celkové disciplíně public relations. Přiloženy jsou poznatky z nejaktuálnějších světových výzkumů na toto téma. Cílem práce je analyzovat obsah sdělení, které organizace sdílí prostřednictvím sociálních sítí a definovat cílové skupiny, ke kterým je komunikace namířena. Výzkumná část je věnována detailní obsahové analýze příspěvků šesti nadací a čtyř nadačních fondů na sociální sítí Facebook, po dobu šesti měsíců. Komunikace je dána do kontextu s ostatními sociálními sítěmi a dalšími online kanály, které organizace využívají ke komunikaci. Práce může fungovat jako teoretické zázemí pro hlubší vhled do dané problematiky. Přináší také praktické příklady a poznatky využitelné v každodenní práci neziskových organizací.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.