Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 452 záznamů.  začátekpředchozí423 - 432dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Firemní identita a Image značky L'Oréal
Stránská, Andrea ; Navrátilová, Miroslava (oponent) ; Janák, Vladimír (vedoucí práce)
4 Název práce: Firemní identita a image společnosti L'Oréal. Anotace: Tato diplomová práce se zabývá současnou image společnosti L'Oréal. Cílem je definovat jednotlivé složky firemní identity, které ovlivňují její image a provést výzkum na dané téma. Tento výzkum byl proveden na základě vyplnění dotazníků a doplněn rozhovorem s CRM manažerem značky Biotherm. Výsledky této práce mohou pomoci k pochopení důležitosti identity a image pro obchodní činnost každé firmy. Dobrá image totiž může významně ovlivňovat spotřebitelské chování zákazníků. Společnost L'Oréal je v mé práci prezentována jako příklad úspěšné společnosti, která svůj úspěch postavila nejen na inovacích, vědě a neustálém výzkumu, ale také na vstřícném přístupu ke studentům a absolventům, který je v českém prostředí často opomíjen. Title: Corporate identity and image of L'Oréal. Resume: This thesis presents the current image of L'Oréal, the world's biggest cosmetics company. The aim of this study was to define particular components of the company's corporate identity, which influence its image. A questionnaire was designed that was used to collect information regarding the relevant theme accompanied by interview with CRM manager of Biotherm. The results of this thesis can generally help gain a better understanding of corporate identity and image...
Marketingová strategie společnosti Aqupalace Praha 2009
Frydrychová, Barbora ; Janák, Vladimír (oponent) ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce)
1 Název: Marketingová strategie společnosti Aquapalace Praha v roce 2009 Cíle práce: Analyzovat současnou marketingovou koncepci marketingové strategii, analyzovat již proběhlé kampaně a akce a na základě výsledků analýz a pozorování navrhnout změny ve stávající marketingové strategii. Metoda: Analýza bude provedena pomocí popisné analýzy, analýzy STEP a SWOT, pozorování a dotazníkové šetření. Výsledky: Vytvoření komplexního pohledu na současnou situaci společnosti Aquapalace Praha v oblasti marketingu, zvláště marketingových kampaní a akcí. Vyhodnocení marketingových kampaní a akcí na základě pozorování a získaných výsledků a navrhnutí změn ve stávající marketingové strategie. Klíčová slova: Popisná analýza, analýza STEP, analýza SWOT, pozorování, marketingová strategie, marketingová kampaň, akce (event), PR, Aquapalace Praha, aquapark
Postoje k diváckým projevům v AC SPARTA Praha
Martan, Václav ; Veselý, Kamil (oponent) ; Janák, Vladimír (vedoucí práce)
Název: Postoje k diváckým projevům u AC Sparta Praha Cíl práce: Porovnat rozdíly v projevech a postojích diváků, kteří navštěvují fotbalová utkání týmu AC Sparta Praha. Metody: Sběr dat - tisk, internet, fanziny, film (zmapování historie). Písemné dotazování - dotazníky (postoje k problému - náhodných diváků, ultras/hooligans, Elektronické dotazování skupin - ultras, hooligans, Rozbor literárních pramenů. Anotace: Zmapování historie, současné situace a analýzy budoucího vývoje diváckých projevů Výsledky: Navrhnout možné řešení vedoucí k odstranění negativních diváckých projevů. Klíčová slova: AC Sparta Praha, ultras, hooligans, fotbal, divácké projevy a postoje, sportovní diváctví 2
Vývoj teambuildingu v ČR
Rak, Adam ; Šíma, Jan (oponent) ; Janák, Vladimír (vedoucí práce)
2 Název: Vývoj teambuildingu v České republice Cíl práce: Popsat vývoj teambuildingu na českém území a navrhnout možný směr dalšího vývoje Metody: Elektronické dotazování, Interview s odborníkem, Zkoumání dokumentů Anotace: Kompletně zmapovat vývoj teambuildingu v naší republice, přes druhy programů z minulosti po současnost a poté odhadnout jeho další vývoj. Uvedené předpoklady vycházejí z interview s odborníkem a z odpovědí respondentů v dotaznících. Výsledky: Závěry a doporučení obecně využitelné pro organizace a firmy z oboru. Klíčová slova: Tým, týmové role, skupinová dynamika, zážitková pedagogika, teambuildingový kur
Divácké postoje HC Kladno
Řenč, Štěpán ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Postoje, nazory a navyky divaku HC Kladno Biblioqraficka identifikace Jmeno a pnjmeni autora: Stepan Rene Nazev diplomove prace: Postoje, nazory a navyky divaku HC Kladno Nazev v anglictine: Attitudes, opinions and habits of HC Kladno spectators Katedra: Kinantropologie, obor Management TVS Vedouci diplomove prace: PhDr. Vladimir Janak, CSc. Rok obhajoby: 2009 Anotace - cesky Tema postoju, nazoru a navyku divaku vrcholovych sportovnich akci je velmi uzce spjato s jejich navstevnosti. Predkladana prace definuje pojmy spojene se sportovnim divactvim, prinasi kratky historicky nahled do mistnf situace HC Kladno. Jejim hlavnim cllem je pak analyza postoju, nazoru a navyku divaku. Prakticka cast prace je naplnena vyhodnocenfm dotaznfkoveho setfeni, SWOT analyzou a navrhy na vyuziti zjistenych informaci. Anotace - anglicky The topic of attitudes, opinions and habits of top sport event spectators is very narrowly connected with attendence of these events. This diploma thesis defines terms connected with spectatorism, brings a short historical view to HC Kladno situation. The main goal of the work is the analysis of attitudes, opinions and habits of spectators. The practical part shows the evaluation of the questionaire research, SWOT analysis and suggestions for the use of the found out information. Klicova slova...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 452 záznamů.   začátekpředchozí423 - 432dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.