|
Optické charakterizační metody ve výzkumu solárních článků
Remeš, Zdeněk ; Vaněček, Milan ; Poruba, A.
Optická spektroskopie patří k nejdůležitějším technikám používaným k charakterizaci tenkých vrstev a solárních článků. Na našem pracovišti se zabýváme především následujícími metodami: Fotoproudová spektroskopie (CPM), Fourier Transform Photocurrent Spectroscopy (FTPS), Fototermální spektroskopie (PDS), infračervená spektroskopie (FTIR) and optical spektroscopie with mikrometric resolution.
|
| |
| |
|
Analýza spokojenosti
Macháček, Petr ; Lorencová, Hana (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Práce se zabývá vstupní analýzou stavu personální práce ve společnosti T-SOFT a.s., následně vyhodnocením spokojenosti zaměstnanců s jednotlivými aspekty pracovního života, jako je například spokojenost s motivačními prostředky, sociální vztahy na pracovišti, systém vzdělávání nebo možnost zapojení do řízení společnosti. Dále poskytuje doporučení pro rozvoj personálních procesů a jejich začlenění do systému řízení společnosti.
|
|
Řízení vztahu se zákazníkem při outsourcingu IT
Horáček, Jan ; Bruckner, Tomáš (vedoucí práce) ; Vaněček, Michal (oponent)
Outsourcing IT se jeví jako perspektivní model poskytování IT služeb. Přesto ho využívá jen malé množství firem a jejich spokojenost s ním je podle průzkumů nízká. Na druhou stranu řízení vztahu se zákazníky (CRM) je marketingový přístup, který se stále těší oblibě. Nebylo by tedy CRM řešením také pro outsourcing IT? Jakým způsobem jej v tomto oboru aplikovat? Tato diplomová práce je určena poskytovatelům outsourcingu IT a jejím cílem je najít odpovědi na tyto otázky. Prvním krokem je rozbor základních charakteristických znaků outsourcingu IT, který poslouží jako vodítko pro systematické řešení problému. Práce nepředpokládá znalost CRM, a tak druhým bodem je stručný, nicméně celistvý výklad dané problematiky. Syntézou informací z prvních dvou bodů je pak možno dojít k závěru, že nelze obecně tvrdit, že je CRM vhodný pro outsourcing IT a že je potřeba se rozhodnout vždy v konkrétním případě. V návaznosti na to jsou pro tuto volbu nabídnuta kritéria. V dalších bodech je již řešena aplikace CRM. Nejprve je předložen systém nástrojů pro hodnocení zákazníků. S jeho pomocí může poskytovatel mimo jiné určit, jaká míra individualizace vztahu je z obchodního i věcného hlediska vhodná pro konkrétního zákazníka. Na základě toho může začít budovat vztah se zákazníkem. Práce proto následně nabízí množství doporučení a nástrojů pro rozvoj vztahu mezi poskytovatelem a zákazníkem, a to jak ve fázi získávání zákazníka, tak i během následné spolupráce, kdy je potřeba zákazníka udržet. Práce se zabývá celou škálou různých aspektů marketingu při outsourcingu IT, počínaje snižováním nejistoty zákazníka a jeho rozhodováním o nákupu, přes návody na řízení spokojenosti až k vhodnému nastavení smlouvy o úrovni poskytovaných služeb (SLA). Krátce jsou analyzována i specifika marketingu v outsourcingu IT ve státním sektoru .
|