Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1,022 záznamů.  začátekpředchozí295 - 304dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Pořízení a zpracování sbírky registračních značek vozidel
Kvapilová, Aneta ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou pořízení a zpracování datové sady, která obsahuje částečně automaticky zpracované snímky registračních značek vozidel. Cílem je jak pořízení samotných videí, tak i vytvoření sady nástrojů, které budou schopné videa zpracovávat do výsledné datové sady určené k učení neuronových sítí pro monitorování provozu. K realizaci je využit programovací jazyk Python s využitím grafické knihovny OpenCV a frameworku PyTorch pro tvorbu neuronových sítí.
Odhad 3D pozice vozidel z dopravních kamer
Pospíšil, Ondřej ; Herout, Adam (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit metodu pro odhad 3D pozice vozidel z dopravních kamer. V práci jsou probrány existující metody pro detekci a odhad pozice vozidel. Součástí práce je i sestavení datové sady pro trénování a experimenty nad navrženou metodou pro odhad pozice vozidel. Navržená metoda používá konvoluční neuronovou síť pro regresi podstavy vozidla na obrázku. Pozice vozidla je poté promítnuta do roviny silnice pomocí homografie. Experimenty shrnují trénovaní a vyhodnocení metody pro odhad pozice a přesnosti ruční anotace pozice.
Platform for Development of Rich Internet Applications
Stříž, Martin ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
This thesis aims to design and implement the platform for Rich Internet Applications based on technologies suitable for Java and JavaScript programming languages. The emphassis is put on choosing the appropriate software stack from available libraries, using proper principles of object-oriented design and programming and possibility of long term support of the resulting application.
Nástroj pro sdílení a zobrazování záznamů z letu na padáku
Madaj, Tomáš ; Kolář, Martin (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem téhle práce je vytvoření webové aplikace, která umožní maximálně jednoduchou 3D vizualizaci a sdílení vložených GPS záznamů. Je určená především pro aerosporty. Aplikace je postavená na full-stack JavaScript platformě Meteor.js, má webové uživatelské rozhraní a na 3D vizualizaci v prohlížeči využívá WebGL knihovnu three.js. Tato forma umožňuje dosáhnout požadovanou širokou dostupnost a jednoduchost používaní. Aplikace je cenným nástrojem na analýzu sportovních výkonů, protože umožňuje jednoduše získat přesnou představu o skutečné trajektorii vysoko nad zemí, kde to kvůli absenci blízkého referenčního bodu není možné jenom vizuálně.
Automatické zpracování ručně opravených testů
Pelantová, Lucie ; Herout, Adam (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je hromadné zpracování ručně opravených testů. Podstatou řešení tohoto problému je detekce tabulky. Struktura tabulky je nalezena nejprvne na vzorové straně a následně je vyhledávána ve zpracovávaných formulářích. Odpovídající si nalezené části tabulky jsou využity k~výpočtu homografie. Po aplikování transformační matice jsou vysegmentována data a předána k~rozpoznání ručně psaného textu. Práce obsahuje vyhodnocení přesnosti jednotlivých částí systému a možnosti využití v~praxi. Výsledná aplikace má umožnit efektivní efektivní segmentaci dat ze strukturovaných dokumentů.
Detekce pohyblivého objektu ve videu na CUDA
Horák, František ; Nečas, Ondřej (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá metodikami detekce pohybu na videozáznamech; výběrem a aplikací vhodných algoritmů za použití technologie CUDA. Tato technologie je dále rozebírána, zkoumána z hlediska její architektury a dalších součástí. Jsou sledovány obecné principy detekce pohybu a navrhovány systémy detekčních algoritmů. Systém je implementován a podroben testům.
Možnosti optimalizace výkonu LAMP (linux/apache/mysql/php)
Lamoš, Igor ; Jošth, Radovan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem práce bylo shrnout a ověřit nejzásadnější faktory ovlivňující výkon operačního systému Linux, webového serveru Apache, databázového serveru MySQL a PHP. Práce obsahuje důležité nastavení a jejich popis pro každou uvedenou součást webového serveru. Podle možnosti jsou u jednotlivých nastavení provedené testy na modelové aplikaci a zhodnocené jejich výsledky. Na základě výsledků testů byl sestaven seznam doporučujících nastavení. Jejich správnost byla ověřená aplikováním na reálné systémy. V obou případech došlo ke zvýšení výkonu aplikací a serverů.
Distribuovaný systém pro řízení a vizualizaci průmyslového procesu
Klvaňa, Martin ; Řezníček, Ivo (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce popisuje vývoj systému vizualizace a řízení výrobního procesu pro firmu vyrábějící křemíkové desky. Hlavním přínosem systému je zvýšení ergonomie práce operátorů výrobní linky pomocí navrženého uživatelského rozhraní. Proto jsou v práci i probrány zásady správného návrhu uživatelského rozhraní. Aplikace se snaží využít všech výhod nově navrženého uživatelského rozhraní ModernUI, které je zde použito. Práce popisuje návrh architektury spolu s implementací, hodnotí zpětnou vazbu od operátorů firmy a shrnuje nasazování aplikace a její budoucí rozšiřování.
Zábavná mobilní aplikace pro odhad místa, věku a vzdělání z hlasu uživatele
Szuchan, Patrik ; Herout, Adam (oponent) ; Szőke, Igor (vedoucí práce)
Začiatok bakalárskej práce je venovaný prieskumu aplikácií na trhu, z ktorých boli nasledovne vybraté funkcie použité pri implementácií. Následne bol sformulovaný cieľ práce a aplikácia z hľadiska cieľovej skupiny. Bola opísaná základná požadovaná funkcionalita hry a navrhnuté užívateľské rozhranie s obrazovkami. Ďalšia časť práce sa venuje použitým technológiám pri vývoji, ktoré sú Android, Firebase a Material design. Bola vysvetlená implementácia jednotlivých funkcionalít a rozobratý spôsob autentizácie, ukladania dát a hranie samotnej hry. Nakoniec bol popísaný postup pri vydaní aplikácie, testovanie aplikácie, zhodnotenie výsledku práce a navrhnuté ďalšie možné vylepšenia hry.
Preview of Wall Color by Augmented Reality in a Smartphone
Vagala, Dominik ; Bambušek, Daniel (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this thesis is to design and implement a mobile application for Android, that allows user to change colors on a wall using augmented reality. The user can try different colors directly in the room where he is located and then decide which color he likes best for painting the walls. Sobel edge detector is used to detect wall boundaries, where the bounded section of the wall is filled with color using a modified Queue-Linear Flood Fill algorithm. The 2D coordinates where the user clicked on the wall are roughly converted to 3D coordinates in space. These are then tracked using the ARCore library, so that the wall remains colored even when the user moves around the room.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 1,022 záznamů.   začátekpředchozí295 - 304dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.