|
Nekvalifikovaní uchazeči o zaměstnání na trhu práce
NOVÁK, Michal
Bakalářská práce je zaměřena na nekvalifikovanou skupinu uchazečů o zaměstnání. Teoretický vstup popisuje pracovní trh a jeho segmentaci, důležitost lidského kapitálu, rizikové skupiny ohrožené dlouhodobou nezaměstnaností se zvláštním zřetelem na jedince bez kvalifikace. Praktická část pomocí dotazníkového šetření zjišťuje, zda nekvalifikovaní uchazeči o zaměstnání mají motivaci ke zvýšení kvalifikace a zda jejich očekávání od trhu práce jsou reálná, vzhledem k jeho možnostem.
|
| |
|
Search Engine Optimization a jeho efektivita ve srovnání s Pay-per-Click reklamou
Roudnický, Tomáš ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce se věnuje informačním technologiím se zaměřením na internet, internetový marketing a jeho vybrané oblasti SEO, SEM a PPC, jejichž srovnání tvoří hlavní téma práce. Teoretická část postupně rozebírá vlivy internetového marketingu, SEM a SEO. Dále navazuje vysvětlení jednotlivých bodů, o které se optimalizace pro vyhledávače opírá. V dalších částech je pojednáno o jednotlivých dotazníkách a analýzách, které s vybranou oblastí souvisí. V závěru teoretické části je vysvětlen princip reklamních systémů PPC a popsány dva nejpoužívanější -- Sklik a AdWords. V praktické části jsou uplatněné teoretické poznatky aplikovány na konkrétních příkladech webových stránek. V její druhé části jsou uvedeny dva příklady webů (standardní a e-shop), na kterých je provedeno srovnání reklamních PPC kampaní a optimalizace pro vyhledávače. Konec práce ukazuje zhodnocení, které ukazuje, v jakých případech se SEO vyplatí, a kdy je výhodnější použít reklamních PPC kampaní. Tato práce by měla napomoci rozhodnutí, kdy je a kdy není správná a kvalitní aplikace SEO vhodnou volbou mezi ostatními druhy internetového marketingu a ukázat na příkladech, o kolik je optimalizace levnější (případně dražší), než reklamní PPC kampaně.
|
| |
|
Městský marketing v praxi
Vlachová, Jana ; Luštický, Martin (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Diplomová práce analyzuje současně používané nástroje marketingového komunikačního mixu města Pelhřimova. Tyto nástroje hodnotí z pohledu informování a zapojování občanů do rozhodovacího procesu veřejné správy. Dotazníkovým šetřením diplomové práce zkoumá účinnost marketingových nástrojů a jejich dopad na cílové skupiny obyvatel města. Zároveň identifikuje možné komunikační bariéry a shromažďuje návrhy na nové formy komunikace. Na základě syntézy zjištěných skutečností předpokládá opatření pro zlepšení současného stavu marketingové komunikace města Pelhřimova.
|
| |
| |
|
Vliv kulturních rozdílů na webdesign
Veselý, Jindřich ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Práce se zabývá aktuálním a palčivým tématem kulturních diferencí. Tuto problematiku vztahuje k oblasti projevu kultury a domácí země v rámci internetu a online komunikace. Na základě rešerše předešlých studií má tato práce za cíl prokázat vliv kulturních dimenzí na webdesign a obsah. Na vzorku největších pivních producentů z České republiky, Japonska a Velké Británie doplněných o největší mezinárodní pivovarnické společnosti jsou analyzovány prvky charakterizující kulturní odlišnosti. Hlavní rámec této studie je postaven na předpokladech a východiscích podle G. Hofstede a E. T. Hall. Byl tak prokázán vliv kultury v dimenzích - Collectivism/Individualism, Power Distance, Uncertainty Avoidance, High/Low Context, Masculinity/Femininity, Time Orientation doplněné o symboliku barev. Doporučuje se proto firmám věnovat větší pozornost kulturní adaptaci webové komunikace, což může přinést jak lepší atraktivitu a srozumitelnost, tak zároveň vyšší přidanou hodnotu pro samotného zákazníka.
|
|
Analýza uživatelského chování na webu
Charvát, Michal ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Cílem práce je provést analýzu chování uživatelů webu Fakulty managementu VŠE. Na jejím základě potom formulovat doporučení vedoucí ke zvýšení použitelnosti webu a jeho konverzních statistik. Nástroj využitý v práci pro tento účel jsou teplotní mapy. Konkrétně dvě jejich varianty -- mouse-tracking teplotní mapy a prediktivní teplotní mapy. V teoretické části práce popisuje jednotlivé typy teplotních map, jejich pozici v rámci web analytics a zásady práce s nimi. Obsahem praktické části je potom analýza sedmi konkrétních stránek webu a doporučení pro jejich optimalizaci.
|
|
Virální marketing a akademická instituce
Koktová, Silvie ; Kincl, Tomáš (vedoucí práce) ; Novák, Michal (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá moderním, neustále se rozvíjejícím druhem internetového marketingu - tzv. virálním marketingem. Pojednává o jeho vzniku, principu, procesu, o jeho výhodách a nevýhodách, o typech virálního marketingu a o předpokladech vytvoření úspěšné virální kampaně. Cílem teoretické části je především pochopení virálního marketingu jako jednoho z efektivních nástrojů současného marketingu. V teoretické části je také rozpracováno marketingové řízení školy, ze kterého vycházíme v praktické části. V praktické části se tato práce zabývá studiem využití virálního marketingu v oblasti akademického řízení. Práce zahrnuje návrh na vytvoření virální kampaně, kterou by bylo možné použít při přijímacím řízení na Fakultu managementu v Jindřichově Hradci.
|