Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová komunikační strategie Měšťanského pivovaru v Soběslavi
Zíka, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá teoretickými aspekty marketingového managementu, marketingovou situační analýzou Měšťanského pivovaru v Soběslavi, provedením marketingového výzkumu a návrhem marketingové komunikační strategie.
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti BILLA, s.r.o.
Moučková, Eva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Jelínková, Linda (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou in-store marketingu a jeho uplatněním v supermarketu BILLA s.r.o. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce se zabývá podporou prodeje, do které spadá in-store marketing. V praktické části práce jsou uvedeny aktuální trendy v oblasti in-store marketingu a je zde popsána problematika merchandisingu. Praktická část práce se věnuje popisu aktuálních prostředků in-store marketingu v supermarketu BILLA s.r.o.. Vlastní výzkum práce je proveden na základě dotazníkového šetření a terénního prů-zkumu supermarketu. S využitím zjištěných výsledků a jejich porovnáním se supermarketem Albert jsou definovány a zhodnoceny aktuální trendy in-store marketingu supermarketu BILLA s.r.o..
Marketingový výzkum kvality služeb Bikram Yoga
Macháčková, Kateřina ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu, konkrétně metodou Mystery shopping a také metodou dotazníkového šetření. Cílem práce je průzkum a porovnání úrovně poskytovaných služeb v jednotlivých provozovnách -- studiích Bikram Yogy v ČR a zároveň prověření spokojenosti zákazníků studia v Českých Budějovicích. Získané výsledky informují o nedostatcích nabízených služeb, pro které byla navržena opatření vedoucí ke zvýšení kvality služeb.
Marketingové řízení obchodních firem, budování efektivních kooperací s využitím konceptu Category managementu
Čapek, Michal ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Ezrová, Hana (oponent) ; Lieskovská, Vanda (oponent) ; Rozmahel, Petr (oponent)
Disertační práce prezentuje teoretické přístupy ke category managementu, včetně definice jeho základního osmistupňového procesu. Implementace category managementu je uvedena na příkladech firmy Coca-Cola, které dokládají funkčnost navržené metodiky a cílů z úvodu této práce.
Brand management regionálních značek
Šanderová, Petra ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Harantová, Monika (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na oblast regionálních značek a jejich strategické řízení. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy: značka, brand management a region. Praktická část se zabývá popisem vybraného regionu a regionální značky. Na to navazuje marketingový výzkum, který je zaměřen na informovanost spotřebitelů o regionálních značkách. V závěrečné části jsou uvedeny návrhy na šíření vybrané regionální značky. Cílem práce je seznámit čtenáře s programy regionálního značení a zjistit stanovisko spotřebitelů k regionálním značkám.
Marketingová strategie firmy Centropen a.s.
Pavlíková, Hana Bc. ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Charakteristika podniku Centropen. Analýza vnějšího prostředí. Marketingový výzkum zaměřený na dva různé cílové segmenty.Zmapování současné strategie firmy. Návrh zlepšení a strategií, které povedou k naplnění marketingových cílů.
Brand management
Polách, Petr ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
V první části bakalářské práce na téma "Brand management" jsou vysvětleny teoretické aspekty brand managementu a stanoveny základní pojmy týkající se dané problematiky. Praktická část této bakalářské práce se zabývá budováním a řízením značky ve společnosti ALFUN a.s. V poslední části jsou podrobně popsány a vysvětleny základní metody ocenění značky jako nehmotného aktiva.
Brand management
Filipová, Simona ; Harantová, Monika (vedoucí práce) ; Hesková, Marie (oponent)
Teoretická část bakalářské práce na téma "Brand management" se bude zabývat nástroji pro strategické řízení značky. Pozornost bude věnována značce, její identitě a image, prvkům značky, hodnotě značky, právní ochraně značky a v neposlední řadě i metodám jejího oceňování. V praktické části budou aplikovány teoretické znalosti strategického řízení značky na vybranou společnost Vivantis a.s. Součástí praktické části bude i dotazníkové šetření, které bude zaměřeno na povědomí veřejnosti o značce Vivantis a.s. Na základě dotazníkového šetření budou následně zpracovány i doporučení pro společnost Vivantis a.s.
Seniorský marketing
Vojtová, Markéta ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Cabová, Františka (oponent)
Diplomová práce "Seniorský marketing" se zabývá problematikou marketingu zaměřeného na generaci ve věku nad padesát let. Popisuje specifika této generace v souvislosti s jejím spotřebním chováním. V praktické části diplomové práce je proveden marketingový výzkum věnující se spotřebnímu chování seniorů ve vztahu k internetovému obchodování. Pro marketingový výzkum bylo využito dotazníkové šetření. Analýza získaných výsledků informuje o vztahu seniorů k internetovému obchodování, které je z velké části doménou mladší již internetové generace.
Využití retromarketingu pro inovaci produktů firmy
Kotousová, Štěpánka ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V diplomové práci naleznete veškeré potřebné informace týkající se nového marketingového směru zvaného retromarketing, jeho aplikaci a možnosti využití pro inovaci vybraných produktů. Práce si klade za cíl seznámit s vlastnostmi, které patří k retromarketingu. Ty, které při jeho aplikaci nesmí být opomenuty ani pozměněny. V jakých případech je možné tento druh marketingu využít. Mezi další cíle práce patří seznámit čtenáře s důležitostí a smyslem inovace.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.