Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 28 záznamů.  začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Filmová honička
Vodrážka, Štěpán ; Trajkov, Ivo (vedoucí práce) ; Dolenský, Martin (oponent)
Honička je prvkem, který je ve filmech obsažený už od počátků kinematografie. Jde totiž o jednu ze základních dramatických situací dramatu, a proto se objevuje ve filmech odjakživa. V neposlední řadě jde také o diváckou atrakci, která k filmu (původně také pouťové atrakci) patří.
Výroba seriálu v českém prostředí s ohledem na střihovou skladbu
Hýka, Michal ; Trajkov, Ivo (vedoucí práce) ; Dolenský, Martin (oponent)
Tato magisterská práce by měla sloužit jako návod při práci střihače v hrané seriálové tvorbě. Zároveň mu pomoci v orientaci, jak v jednotlivých fázích výroby, tak i v celém výrobním systému.
Střih v digitální kinematografii
Sýkora, Jakub ; Dolenský, Martin (vedoucí práce) ; Doruška, Tomáš (oponent)
Tato práce si klade za cíl analyzovat změny v oboru střihové skladby, které jsou důsledkem nástupu moderních elektronických technologií. Porovnáním klasických filmových postupů s možnostmi přinášenými digitálními systémy se snaží definovat nové metody práce filmového střihače. Zároveň hledá výhody a upozorňuje na problémy vycházející z nahrazení klasické filmové suroviny elektronickým záznamem, jakožto společného jmenovatele celé kinematografie. Prozkoumává možnosti elektronického záznamu současných digitálních kamer s ohledem na dopady ve střihačské profesi. Zamýšlí se nad pozicí střihače přetíženého novými technologiemi a hledá východisko z kumulace funkcí, které je střihač v dnešní době nucen zastávat.
Jerzy Skolimovski, Analýza tvorby 60. let na základě vzbraných filmů.
Polewski, Robert ; Trajkov, Ivo (vedoucí práce) ; Dolenský, Martin (oponent)
Jerzy Skiolimowski, hlavnim temetem teto prace je rozbor rane tvorby podle vybranzch filmu.
Film jako téma - jak vidí médium samo sebe
Berkovičová Raušová, Petra ; Janeček, Vít (vedoucí práce) ; Dolenský, Martin (oponent)
Práce se zamýšlí nad tématem filmu ve filmu, procesem tvorby a iluzí skutečné reality, kterou filmy o filmu vytvářejí. Zobrazení filmu uvnitř filmu je metodou, která vytváří další rovinu - nový rozměr a nutí diváka uvažovat nejen o uměleckém záměru, ale i procesu, čímž přibližuje autora divákovi.
Dokument a fikce v díle Agnés Vardové
Hlavatá, Monika ; Trajkov, Ivo (vedoucí práce) ; Dolenský, Martin (oponent)
Agnés Vardová, francouzská režisérka, která si svou tvůrčí individualitu zachovala od dob nové vlny až dodnes. Hlavním tématem této práce je mapování hranic mezi dokumentární a hranou tvorbou. Dále pak analýza a vymezení charakteristických znaků tvořící nezaměnitelný autorský rukopis Agnés Vardové tzv. cinécriture. Důraz je kladen na jedinečný styl jejího filmového přístupu, využívání dokumentárních prvků v hranném filmu a promyšlené stylizace v dokumentech. Práce vychází z filmů La Pointe Courte, Cléo od 5 do 7, Štěstí, Mistr Kung-fu , Bez střechy i bez zákona , Jane B. očima Agnés V., Všichni možní sběrači a já, Všichni možní sběrači a já po dvou letech.
Reality show: teorie, vývoj a příklady z praxe výroby v České republice
Kábele, Tomáš ; Petráň, Tomáš (vedoucí práce) ; Dolenský, Martin (oponent)
Typologie, rozčlenění a vývoj reality show, tři příklady z praxe výroby v České rep.
Dramaturgický rozbor filmu "Mluv s ní"
Rejholec, Václav ; Dolenský, Martin (vedoucí práce) ; Vihanová, Drahomira (oponent)
Tato práce se zabývá filmovou analýzou filmu Pedra Almodovara Mluv s ní. Podrobně zkoumá práci jednotlivých složek filmu; režie, kamery a v neposlední řadě i sounddesignu, a jejich vztah k vyprávění a dramaturgii.
Terry Gilliam - Brazil
Vomáčka, Jakub ; Dolenský, Martin (vedoucí práce) ; Dufek, Jiří (oponent)
Práce pojednává o okolnostech vzniku filmu Brazil. Zaobírá se podrobným rozborem jednotlivých témat a myšlenek filmu, spojitostmi s románem a filmem 1984, definicí pojmu dystopie a následné aplikace ve filmu (filmech). Zabývám popisem a částečně i rozzáběrováním vybraných důležitých lokací ve filmu ztvárněných, dramaturgickou strukturou filmu. Film však i po vzniku prošel několika problémy, které nápadně připomínají děj filmu samotného.
Split Screen
Peml, Jan ; Čihák, Martin (vedoucí práce) ; Dolenský, Martin (oponent)
Umístění více obrazových ploch na jedno plátno otevírá z hlediska střihové skladby řadu nových možností. Zarazil mě nedostatek jakékoliv literatury reflektující tento prvek a proto jsem se rozhodl věnovat mu svou bakalářskou práci. Chci upozornit na specifiku použití této techniky a některá úskalí s ní spojená. Soustředím se převážně na dramaturgii a jednotlivé výrazové prvky, které se při split screenu používají. Na příkladech, které jsem vykonstruoval pro konkrétní situace, ukazují možnosti řešení scén v klasickém a split screenovém záběrování, s výhodami a nevýhodami, které s jednotlivými řešeními souvisí. Rovněž navrhuji možný postup při výrobě od přípravné fáze, přes realizaci až po postprodukci filmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 28 záznamů.   začátekpředchozí19 - 28  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.