|
Design obytné lodi
Kulich, Petr ; Zdařil, Zdeněk (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je design obytné jachty, zaměřený na použití moderních technologií s cílem zefektivnění provozu. Lepších výsledků v oblasti úspory paliva a ekologie chci docílit využitím hybridního systému pohonu a solární energie. Dále jsem se zaměřil na provázání konstrukční a ergonomické stránky designu tak, abych docílil komfortního a bezpečného prostředí pro cestující.
|
|
Design reproduktoru
Kulich, Petr ; Sládek, Josef (oponent) ; Zvonek, Miroslav (vedoucí práce)
Předmětem této bakalářské práce je design reproduktorů. Zaměřil jsem se na sestavu reproduktorů typu 2.1, dva satelitní reproduktory a subwoofer. Hlavním cílem tohoto návrhu je jednoduchá přenosnost a nastavitelnost sestavy. Tomu odpovídají použité technologie a ergonomické parametry. Zohledňoval jsem také cenu a interiérovou variabilitu.
|
| |
| |
|
Analýza elektronického obchodu a realizace vybraných opatrení
Kulich, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Cílem této práce je navržení sady opatření, jejichž realizace by měla vést ke zvýšení úspěšnosti elektronického obchodu společnosti EuroCup Agency s.r.o. Dále pak vytvoření harmonogramu jejich realizace, stanovení cílů celkové realizace a uvedení opatření patřících do první etapy přímo do praxe. Práce se pro splnění zmíněných cílů opírá zejména o uvedení komplexního teoretického přehledu možností pro zvýšení úspěšnosti elektronických obchodů a o rozsáhlou analýzu sledovaného elektronického obchodu. Tato analýza se zaměřuje na trh společnosti, cílové segmenty a konkurenci, prodeje společnosti, offline konverzní poměr, statistiky získané pomocí nástroje Google Analytics a použitelnost elektronického obchodu.
|
|
Metody zvyšování konverzního poměru elektronického obchodu
Kulich, Petr ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá komplexním pohledem na konverzní poměr - ukazatel, jehož využití je nezbytné pro správné vyhodnocování úspěšnosti na intenetu. Teoretická část poskytuje obecné informace o konverzích a konverzním poměru, jejich klasifikaci, způsobech a nástrojích pro jeho měření. Dále také popisuje celou řadu oblastí, jejichž zlepšení často vede k několikanásobnému zvýšení konverzního poměru. Poznatky z této části byly aplikovány na konkrétní situaci společnosti EuroCup Agency s.r.o. a jejího internetového obchodu. Tato společnost se zabývá prodejem sportovních trofejí a upomínkových předmětů. Výstupem bakalářské práce je sada doporučení pro zvýšení konverzního poměru elektronického obchodu. Tato doporučení vychází z provedené analýzy současného stavu.
|