Název:
Komunikační strategie neziskových organizací
Překlad názvu:
Communication strategy of the non-profit organizations
Autoři:
Kluzová, Klára ; Kadeřábková, Jaroslava (vedoucí práce) ; Khendriche Trhlínová, Zuzana (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2008
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Teoretická část obsahuje vymezení neziskového sektoru, stručnou historii v ČR, typy neziskových organizací a možnosti financování. Dále jsou zde pojmy z oblasti marketingu - nástroje marketingového mixu, zejména marketingová komunikace a její typy. V praktické části jsou pak analýzy komunikační strategie dvou Občanských sdružení, včetně silných a slabých stránek a doporučení.The theoretical part of thesis defines the non-profit sector, informs about it's history in the Czech Republic, characterizes types of the non-profit organizations and types of funding of NGO. It also defines marketing therms, especially marketing communication and it's types. The practical part analyzes communication strategy of two civil associations, it's strenghts and weaknesses and makes some recommendations.
Klíčová slova:
Marketing; Marketingová komunikace; Nezisková organizace; Marketing; Marketing communication; Non-profit organization
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13327