Název: Vliv podpory prodeje cukrovinek na chování spotřebitele
Autoři: Novosadová, Petra
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2010
Jazyk: cze
Klíčová slova: chování spotřebitele; cukrovinky; komunikace

Instituce: Mendelova univerzita v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři Mendelovy univerzity.
Původní záznam: http://is.mendelu.cz/zp/index.pl?podrobnosti=32435

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-92339


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Mendelova univerzita v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2012-02-20, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet