Název: Význam kulturního podmínění ženských a mužských rolí v marketingu
Překlad názvu: Role of culture in a women and men behavior and meaning for marketing
Autoři: Brodská, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: muž; role; žena; men; role; women

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13175

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9156


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet