Název: Postavení SZ HLuboká v cestovním ruchu ČR
Překlad názvu: Position of the state castle of Hluboká in tourism of the Czech Republic
Autoři: Písařová, Markéta ; Netková, Jarmila (vedoucí práce) ; Raabová, Tereza (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýzy SWOT; marketingový mix; zámek Hluboká; marketing mix; state castle of Hluboká; SWOT analysis

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/13065

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-9046


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet