Original title: Charakteristika kulturního prostředí Španělska a jeho vliv na marketing
Authors: Jendryščíková, Lenka ; Grossmutová, Jana (advisor) ; Mottlová, Libuše (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2006
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Práce popisuje kulturní prostředí Španělska a jak toto prostředí ovlivňuje marketingové prvky, především reklamu a distribuci.
Keywords: kultura; marketing; Španělsko

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/1357

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-8830


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share