Název:
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika vybrané země: Malajsie
Autoři:
Pluhařová, Marta ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2006
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Práce se zabývá podnikatelským prostředím, obchodními zvyklostmi a kulturními specifiky Malajsie. Je rozdělena do tří hlavních celků. V úvodní části jsou uvedeny základní údaje o zemi.Druhá kapitola se věnuje podnikatelskému prostředí.Hodnotí makroekonomické ukazatele, zahraniční obchod, investiční klima a zvláštní pozornost je věnována obchodní a ekonomické spolupráci s Českou republikou. Třetí kapitola se zabývá kulturou a obchodními zvyklostmi. Věnuje se kulturním dimenzím, společenským zvyklostem, komunikaci, vlivu náboženství atd. Závěr kapitoly pojednává o obchodním jednání. Cílem práce je seznámit čtenáře blíže s malajským prostředím.
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/276