Název:
PROMOTION VE FIRMĚ VÝSTAVIŠTĚ ČESKÉ BUDĚJOVICE, A. S.
Překlad názvu:
Promotion in the firm Výstaviště České Budějovice, a.s.
Autoři:
CHRÁST, Pavel Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2007
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Hlavní cílem diplomové práce je charakterizovat a následně najít způsob k zhodnocení propagace v roce 2005 ve vybrané firmě Výstaviště České Budějovice a.s. Použitá metoda pro zhodnocení efektivnosti propagace porovnává náklady dílčích propagačních činností na jednoho návštěvníka s průměrnou hodnotou návštěvníka. V závěru diplomové práce jsou předloženy návrhy a doporučení, které mají za cíl systémově řešit problém finanční efektivnosti akciové společnosti Výstaviště České Budějovice a prokázat, že segment propagace se významně podílí na celkovém hospodaření akciové společnosti. The objective of this Master's Thesis being submitted is to characterize and subsequently find approach for evaluation of propagation in the chosen company Výstaviště České Budějovice a.s. in the year 2005. The used method for evaluation effectiveness of promotion compares costs of particular promotional activities per one visitor with average visitor{\crq}s value. Suggestions and recommendations are submitted at the end of the Thesis aiming at system solving of the problem of financial effectiveness of the join stock company Výstaviště České Budějovice and demonstrating that the field of promotion markedly participates in overall economy of the company.
Klíčová slova:
charakteristika; propagace; zhodnocení; characterize; evaluation; promotion Citace: CHRÁST, Pavel. PROMOTION VE FIRMĚ VÝSTAVIŠTĚ ČESKÉ BUDĚJOVICE, A. S.. České Budějovice, 2007. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/2911